« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۸۳۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۳
گزارش تصویری/ آخرین روز تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ با نطق های انتخاباتی نامزدها و  با حضور با شکوه هواداران خود سپری شد

 پایگاه خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir،

امروز اخرین روز از تبلیغات و نطق های  انتخاباتی نامزدهای مجلس شورای سلامی در سراسر کشور بود .در حوزه انتخابیه کهگیلویه  نیز نامزدهای انتخابات با حضور  هواداران خود آخرین برنامه های انتخاباتی خود را اجرا نمودندکه در ادامه تصاویری از حضور نامزدها و هواداران آنها منتشر خواهد شد.

*به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، در آخرین روز نطق های انتخاباتی سردار عدل هاشمی پور در جمع پر شور و گسترده مردم شهرستان چرام سخنرانی کرد.
 
از حواشی سخنرانی امروز سردار هاشمی در چرام شعارهایی بود که طرفداران وی نسبت به جدی ترین رقیب انتخاباتی این نماینده سر می دادند و با کری خوانی برای حریف پیروز این دوره را کاندید خودشان می دانستند.
 
حضور گسترده مردم در سخنرانی امروز به حدی بود که ماموران انتظامی شهرستان چرام خیابانهای منتهی به استادیوم چرام را از چندین خیابان جلوتر از محل سخنرانی کاملا مسدود کرده بودند و مردم برای حضور در استادیوم باید مسافت زیادی را پیاده طی می کردند.

                                                                                            

*همچنین حجت الاسلام سید محمد موحد،کاندیدای حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ برای مجلس دهم نطق انتخاباتی خود را در میان استقبال پرشور مردم  شهر سوق در برگزار کرد.  

                                                                                          

و دکتر علی کامرانی،دیگر نامزد حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ برای مجلس دهم نطق انتخاباتی خود را در میان استقبال باشکوه و گسترده مردم دهدشت در ورزشگاه شهید دولتخواه این شهر برگزار کرد.

 *از دیگر نامزدهای انتخاباتی تا این لحضه خبر و عکسی بدستمان نرسید و در صورت دریفت در ادامه همین خبر منتشر خواهد شد.                                                                                                                   

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: