« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۷۱۷
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷
دکتر عزیزی:براساس محاسبات به این جمع بندی رسیدم که شرایط حضور و رقابت برای کاندیدا توری حوزه مذکور ،نامتعادل  و نامتقارن و نامتساعد و از طرفی پول و ثروت  و قدرت و تزویز که در دست عده ای  خاص ، که از مجراهای نامشروع  وگاهی اوقات غیرمتعارف کسب شده پررنگ می باشد

پایگاه خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir،

دکتر جمشید عزیزی عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور و نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در نامه ای خطاب به  به فرماندار حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ که یک نسخه از ان به این پایگاه ارسال شده  انصراف خود را از نامزدی مجلس دهم اعلام نموده است.

متن نامه ی وی به شرح زیر می باشد:

بسمه تعالی

فرماندار محترم حوزه انتخاباتی مجلس دهم در شهرستانهای کهگیلویه ، چرام ، لنده ، بهمئی جناب آقای مهندس پوزش سلام علیکم

احتراما با تبریک 37 سی وهفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند  انقلاب اسلامی  و امید به خلق حماسه ای دیگر در 7  اسفند 94. این جانب جمشید عزیزی کاندیدا و نامزد انتخابات  مجلس دهم در این حوزه انتخاباتی براساس محاسبه شرایط ، و کار کارشناسی و آسیب شناسی دقیق مسایل  و مشکلات اجتماعی  و فرهنگی و اقتصادی و سیاسی در این حوزه به این جمع بندی رسیدم که شرایط حضور و رقابت برای کاندیدا توری حوزه مذکور ،نامتعادل  و نامتقارن و نامتساعد و از طرفی پول و ثروت  و قدرت و تزویز که در دست عده ای  خاص ، که از مجراهای نامشروع  وگاهی اوقات غیرمتعارف کسب شده پررنگ می باشد. 

تا جایی  که منجر بی اخلاقی های سیاسی وزیر پاگذاشتن تمام حریم ها و حرمت ها  وارزشها و باور های دینی و عقلی و انسانی می گردد،گردیده است و این روند جایگاهی ویژه در تعیین تکلیف نمایندگی مردم و سرنوشت آنها دارد.

وتنها به چیزی که اندیشیده نمی شود جایگاه رفیع مجلس ودر راس بودن این قوه هست.  و فراموشی تبیین و تشریح و تفسیر و تحلیل وظیفه ی اصلی مجلس که قانون گذاری و نظارت بر امور اجرایی و قضایی و سیاسی و فرهنگی بر طبق قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران که حاصل خون هزاران شهید و جانباز و ایثارگرو عقلانیت و خرد جمعی صدها عالم فرزانه و فرهیخته انقلابی و مبارز و متدیین و متخصص در حوزه های مختلف با رویکرد اسلامی و انسانی و عقلانی و اخلاقی و جمهوریت و دموکراسی مبتنی بر مدینه النبی می باشد که با غارت بیت المال و اغفال مردم  فهیم و صادق و پاکدل و پاک طینت این مرز وبوم همراه بوده و علیرغم بلوغ فکری و رشد جسمی ،متاسفانه   توسط عده ای خاص در چندین دهه که  با پلکان ترقی همین مردم در این شهرستانها همراه بوده ، که این امر خودمستلزم  نیم نگاهی به ناتوانی و بی تدبیری مسولین در رفع آسیبها و ارایه راه حلهاو  نادیده انگاشتن  فرصتها و تهدیدهای اقتصادی ، فرهنگی ، اجتماعی و اعتماد سازی و تولید سرمایه های انسانی و فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی ( مانندبیکاری ، رکود ، تورم ، فقر ، فساد ، فرار نخبگان ، فرار سرمایه ها ، مهاجرت نخبگان ، عدم توسعه یافتگی ،تبعیض وبی عدالتی وفاصله طبقاتی  ...) اشاره دارد و همین امر موجبات و زمینه ساز اغفال و در پاره ای اوقات اقبال مردم به چنین پیشرانها و روندهایی رافراهم آورده که خود این موضوع  جای تآمل دارد. که چه شده که کاندیداهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی بجای  رقابت در مجلس ، در حوزه اجرایی به مسابقه باهم دیگر می پردازند . و جایگاه قوه مقننه را با قوه مجریه اشتباه گرفتند .

بنابراین اینجانب انصراف خویش را از کاندیداتوری مجلس دهم، علیرغم باور وخودباوری به توانمندی خود در تمام حوزه های سیاسی و اجرایی و فرهنگی و اجتماعی و تقنینی  و علم به این که می شود با این روند ها و پیشران ها با دانایی و توانایی و آگاهی مبارزه کرد و علیرغم باور به اعتماد مردم در رای دادن و رای آوری این جانب ، اعلام میدارم ( برای رفع سرگردانی و جلوگیری از عدم انتخاب صحیح توسط مردم )و ترجیح میدهم که کمافی السابق در حوزه علم ودانش و دانشگاه به تربیت نیروی انسانی کارامد و کارا و نخبه و صاحب نظر و توانمند در حوزه های مختلف قوای سه گانه برای مواجهه با روند های ناسالم در تصمیم سازی ها و تصمیم گیری ها بپردازم .

و با فتنه و نفاق و انحراف و به پیروی از رهنمودهای ولی امر مسلمین با بصیرت وبستن دریچه های رخنه و نفوذ ( فردی و جمعی) در تمام سطوح خرد و میانه و کلان بپردازم . و از کلیه کسانی که اظهار لطف و محبت نسبت به بنده در کاندیداتوری مجلس دهم اعم از اقشار دانشگاهی و دانشجویی واساتید و کارمندان و کسبه و بازار و اصناف و جوانان و زنان و مردان و نخبگان ومدیران و فرهیختگان و بزرگان اقوام در تشویق و همراهی داشته اند سپاس گزاری به عمل می آورم و توصیه می کنم که اولآ:

به فرمایشات و رهنمودهای دقیق مقام عظمای ولایت در رای دادن به افراد صاحب صلاحیت به لیستها و افراد مورد اعتماد نظام و متعهد و دلسوز رای دهند چرا که در شهرساتهای ما بالنسبه چنین افرادی وجود دارند.

ثانیآ : به همراهان و دوستان توصیه میکنم همان گونه که مرا به حضور در صحنه انتخابات تشویق میکردند و لایق میدانستند به کاندیدای جبهه اصولگرایی که مورد تایید شهرستان واستان وکشور باشد رای دهید . چرا که ما اصولگرایی را با اصول و مبانی اسلامی وانقلابی و ولایت فقیهی میشناسیم نه با افراد. بنابراین افراد را با اصول و مبانی اصولگرایی که در درون خویش اصلاحات به همراه دارد بسنجید و رای دهید چرا که این اصول با مبانی فکری و اصلاحی و نظری و عملی  مقام معظم رهبری و اصل اصیل و رکین ولایت فقیه به جا مانده از خورشید درخشان انقلاب اسلامی یعنی امام خمینی (ره) مطابقت دارد و استمرار حرکت انبیا در تداوم این اصل مهم و مبنایی است .

و از دست اندکاران نظارتی و اجرای درخواست میکنم که فقط و فقط به مر قانون عمل کنند و از خداوند متعال توفیق خدمت گزاری و برگزاری انتخاباتی سالم و بدون جانب داری از فرد یا گروه خاصی ، و پرهیز از حاشیه سازی برای آنها مسئلت می نمایم .

و خواستار نظارت و اعمال دقیق و صحیح و به موقه آن مقامات حفظه التعالی در رصد اوضاع و احوال و سرنوشت مرد به مقامات ذیربط گردد هستم تا نا حقی حق و حقی نا حق نگردد . والسلام

 جمشید عزیزی کاندیدای مجلس دهم – 22/11/1394  

- عضو هیات علمی دانشگاه -  برادر شهیدان ( حسین و محمود و قدرت اله عزیزی) و دو جانباز پنج رزمنده و رزمنده  هشت سال دفاع مقدس – و دانش آموخته جامعه شناسی. رونوشت :هیات نظارت شهرستان واستان واستاندار محترم.ومطبوعات وخبرگزاری ها.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: