« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲
آوای رودکوف:در پایان این مراسم از تلاشها و پیگیریهای آقای امانعلی کریمی زاده در جهت حل مشکلات شهرستان لنده و خصوصا پیگیری جهت استقرار  شبکه بهداشت و درمان این شهرستان تجلیل بعمل آمده است

پایگاه خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir،

در هشتمین  روز از ایام الله دهه مبارک فجر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده با استقرار در ساختمان اداری این مرکز و  با  حضور جمع کثیری از مدیران دستگاه های اجرایی این شهرستان بطور رسمی آغاز بکار کرد.

انجام بیش از 600 آزمایش در یک ماه گذشته
در ابتدای این مراسم مهندس امرالله خانی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده هدف از برگزاری این جلسه را افتتاح نمادین شبکه بهداشت و درمان لنده اعلام نمود و افزود:تا کنون برای خرید  تجهیز این شبکه مبلغ 40 میلیون تومان و همچنین برای بهسازی ساختمان اداری آن مبلغ 60 میلیون تومان اختصاص داده شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان لنده از انجام 6000 آزمایش در آزمایشگاه این مرکز در یک ماه گذشته خبر داد و مشکل اساسی آزمایشگاه لنده را کمبود نیروی انسانی اعلام نمود.
 امیدواریم پزشکان متخصص بصورت ثابت مستقر شوند
حجت الاسلام الهی نیا امام جمعه موقت شهر لنده در سخنانی با تبریک ایام الله دهه فجر از استقرار پزشکان متخصص بصورت پاره وقت در شهرستان تقدیر و تشکر نمود و اظهار کرد امیدواریم با درایت مسولا بهداشت و درمان استان و کشور زمینه استقرار ثابت پزشکان متخصص در این شهرستان فراهم گردد.
وی از رئیس شبکه بهداشت و درمان لنده و همچنین آقای امانعلی کریمی زاده بخاط پیگیری های بهداشتی و درمانی تقدیر و اکر نمود.

حوزه بهداشت و درمان را سیاسی نکنید
معاون فرماندار لنده در این نشت گفت:بالاخره پس لرزهایی از انقلاب بهداشتی و درمانی به این شهرستان رسیده است و امیدواریم نسبت به مشکلات این شهرستان در حوزه بهداشتی و درمانی اقدامات بیشتری بعمل آید.

حسنعلی حسن پور از مسولان شبکه بهداشت و درمان لنده خواست تا از حداقل امکانات برای خدمت به مردم استفاده نموده و سیاست زدگی را وارد مراکز بهداشتی و درمانی نکنند و از همه ظرفیتها ی تخصصی فارغ از جناح بندیهای سیاسی استفاده نمایند زیرا از مسائل سیاسی چیزی جز عقب ماندگی نصیب این شهرستان و استان نشده است.

تجلیل از غمخوار لنده
در پایان این مراسم از پیگیریهای شبانه روزی آقای امانعلی کریمی زاده در جهت حل مشکلات شهرستان لنده و خصوصا پیگیری مجدانه ی وی در خصوص بهداشت و درمان این شهرستان توسط رئیس دانشگاه علوم پزشکی با اهداء لوح تقدیر ،تجلیل بعمل آمده است.

گفته می شود در جریانان ملاقات آقای امانعلی کریمی زاده با دکتر احمدی نژاد رئیس جمهور سابق در یکی از سفرهای استانی از ایشان با عنوان غمخوار لنده نام برده شد . وی بازنشسته آموزش و پرورش می باشد.

همچنین توسط مسولین و اصحاب رسانه از  واحدهای مختلف شبکه بازدید بعمل آمده است.

                                                                                                            

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: