« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۴
آوای رودکوف-سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده گفت: در ماه گذشته حدود شش هزار نفر توسط پزشکان عمومی این مرکز ویزیت شدند

 امرالله خانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف  ،ضمن  گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، افزود: در دهه فجر امسال سه پروژه عمرانی با حضور مسولان استانی و شهرستانی به بهره برداری خواهد رسید.

وی تصریح کرد: احداث 2 باب مسکن پزشکان متخصص با  زیربنا 204 متر مربع و با  اعتباری بالغ بر 910میلیون ریال که کار احداث آنها از سال 1391 شروع و هم اکنون آماده بهره برداری می باشند ، بهره برداری از  سیستم برق اظطراری این مرکز که با اعتباری بالغ بر 60میلیون ریال کار خرید و نصب ان به پایان رسیده و همچنین بهره برداری از پارکینگ شبکه بهداشت و درمان که با اعتباری بالغ بر 130میلیون ریال ساخته شده  از پروژه های مورد نظر می باشند

خانی در خصوص دلایل تاخیر در افتتاح ساختمان پزشکان گفت :دلیل تاخیر در بهره برداری این ساختمان ،معارضات شهرداری و عدم پرداخت عوارض مربوط به شهرداری بود که پیمانکار وقت حاضر به پرداخت آن نشده بود.

وی اظهار کرد: ساختمان اداری این شبکه در 12 بهمن ماه بطور کامل از مرکز بهداشتی درمانی تفکیک و راه اندازی خواهد شد.

ایشان در خصوص تامین نیروی انسانی مورد نیاز شبکه بهداشت و درمان این شهرستان گفت: منتظر صدور مجوز استخدامی  از منابع قانونی هستیم که پیش بینی می شود این مهم در سال 1395 محقق گردد.

خانی در ادامه به اظهار امیدواری کرد مشکل  سونوگرافی این  شهرستان نیز در سال 1395 برطرف و نسبت به راه اندازی آن اقدام گردد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده در خصوص تعدا مراجعین به درمانگاه مرکزی این شهرستان بیان کرد : روزانه حدود  400 نفر به تنها مرکز درمانی این شهرستان  جهت انواع مختلف خدمات مراجعه می کنند.

وی آمار مراجعه کنندگان به پزشک عمومی در ماه گذشته را حدود شش هزار نفر اعلام کرد و افزود این آمار فقط ویزیت شدگان پزشگان عمومی این درمانگاه در طول یک ماه می باشد.

ایشان همچنین از استقرار پزشکان متخصص در بعضی روزهای هفته در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد روند حضور این پزشکان از دی ماه سال جاری نسبت به سنوات قبل مناسب تر بوده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: