« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۵۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷
آوای رودکوف-مسئول دبیر خانه کانون های فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد گفت: به مناسبت فر رسیدن دهه فجر20 کمیته بزرگداشت دهه فجر  در کهگیلویه و بویراحمد  تشکیل شد

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج،حجت الاسلام رضا قاسمی در ستاد بزرگداشت دهه فجر اقلاب اسلامی ایران که شنبه، دهم بهمن ماه در یاسوج برگزار شد، افزود: در ایام الله دهه فجر 30 برنامه در مساجد مناطق شهری، روستایی و عشایر این استان برگزار خواهد شد.

وی  بیان کرد: برگزاری برنامه های متنوع در مساجد می تواند جهت ترویج ارزش های دفاع مقدس در این استان تاثیر گذار باشد.

مسئول دبیر خانه کانون های فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: برنامه های ورزشی، برگزاری مسابقات کتاب در بخش دفاع مقدس، شب شعر، محفل انس با قرآن دیدار با خانواده شهدا و برگزاری جشن ها از جمله برنامه هایی اجرای کانون مساجد در ایام الله دهه فجر است.

حجت الاسلام قاسمی خاطرنشان کرد: تلاش کنیم که  مردم ترغیب شوند که در شب 22 بهمن ماه با حضور در مساجد و با حضور در پشت بام خانه ها گلبانگ الله اکبر را سر دهند.

وی با اشاره به اینکه 20 کمیته برای اجرای برنامه های دهه فجر در این استان تشکیل شده است، عنوان و اضافه کرد: کانون مساجد یکی از این 20 کمیته است که بسیاری از کمیته های برنامه های خود را آغاز کرده اند و سایر کمیته ها نیز برنامه های خود را اعلام خواهند کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: