« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۰
آوای رودکوف:مدیر شبکه بهداشت گچساران از وقف عواید حاصل از اجاره یک باب مغازه در مرکز شهرستان جهت بیماران خاص و صعب‌العلاج توسط خانواده خیر گچسارانی خبر داد

 

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف:علوم پزشکی یاسوج، ستار اسدپور، مدیر شبکه بهداشت گچساران روز گذشته، چهارم بهمن‌ماه گفت: بشیر نیایی، خیر سلامت مغازه‌ای را که ارزشی بالغ بر 3 میلیارد ریال دارد، بانیت ترویج فرهنگ نیکوکاری در عرصه سلامت به نیابت از مرحوم پدرشان زنده یاد حاج فرج اله نیایی وقف کرده است.

وی افزود: بر اساس وقف‌نامه عواید حاصل از اجاره این ملک صرف مداوای بیماران نیازمند خاص و صعب‌العلاج شهرستان گچساران و حومه می‌شود و تا آنجائی‌که مبلغ کرایه موقوفه در سال جاری 120 میلیون ریال تعیین شده، تاکنون 80 میلیون ریال آن برای اجرای نیات خیر خواهانه به حساب مجمع خیرین سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد واریز شده است.

مدیر شبکه بهداشت گچساران اضافه کرد: اصل مسئله وقف آن‌طور که در روایات آمده صدقه جاریه است، یعنی کار خیری انجام می‌دهد و تا روز قیامت ثواب آن در نامه اعمالش نوشته می‌شود و بر این اساس می‌توان با نشر فرهنگ وقف و آشنا کردن مردم از فواید اخروی آن، فرهنگ‌سازی خوبی را برای توسعه وقف در حوزه بهداشت ودرمان انجام داد.

اسدپور یادآور شد: تفاهم‌نامه این نیت خیرخواهانه در شبکه بهداشت و درمان گچساران با حضور قائم مقام ریاست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در امور مشارکت‌های اجتماعی سازمان‌های مردم‌نهاد و خیریه‌های سلامت، نماینده مجمع خیرین سلامت استان در گچساران و رابط مشارکت‌های اجتماعی شبکه، بین خیرین سلامت و مدیر شبکه بهداشت درمان شهرستان گچساران منعقد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: