« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۴۱۳
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۷
آوای رودکوف:رییس بنیاد شهید کهگیلویه به تشریح برنامه‌های کمیته ایثارگران این شهرستان در دهه فجر پرداخت

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از دهدشت: بهنام صمدی‌فرد در جلسه کمیته ایثارگران دهه فجر، دهه فجر را تولد دوباری به مانند آینه ای که خورشید در آن می درخشد عنوان و خواستار برگزاری هر چه باشکوه تر برنامه های این دهه از همه نهادهای اجرایی شد.

رییس بنیاد شهید کهگیلویه عنوان کرد: دهه فجر سرآغاز طلوع اسلام، خاستگاه ارزش های نظام و بخشی از تاریخ ملت ما است که گذشته را از آینده جدا کرد.

وی در ادامه به تشریح برنامه‌های پیش بینی شده کمیته ایثارگران پرداخت و تعویض پرچم‌ گلزارهای شهدا، دیدار و سرکشی از خانواده های شهدا، برگزاری یادواره شهید انقلاب "سید علی نورالدینی" در 15 بهمن، برگزاری شب شعر و خاطره، زنگ انقلاب در مدرسه شاهد، برگزای عکس انقلاب و نمایشگاه عکس و نقاشی را از جمله برنامه‌های کمیته ایثارگران در دهه فجر عنوان کرد.

صمدی از افتتاح سه گلزار شهید در این دهه خبر داد و افزود: با افتتاح این سه گلزار تعداد گلزارهای ساماندهی شده در کهگیلویه به 110 گلزار می‌رسند.

صمدی‌فرد ضمن تشکر از اصحاب رسانه به خاطر پیگیری و گزارش ها در خصوص شهدای گمنام دهدشت متولی پروژه شهدای گمنام را بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس دانست و گفت: ما بر اساس وظیفه شرعی و احساسی که نسبت به شهدا داریم پیگیر روند ساماندهی این پروژه هستیم.

رییس بنیاد شهید کهگیلویه با توجه به برخی گلایه ها و اشکالات در خصوص طرح المان گلزار شهدای گمنام این شهرستان گفت: این یک طرح بی نظیر در کشور است که توسط اساتید دانشگاه آزد و پیا نور کهگیلویه طراحی شده و چون هنوز شکل واقعی خود را پیدا نکرده برخی ها اشکال می‌گیرند، وقتی نمای ظاهر آن درست شود این اشکالات برطرف خواهد شد.

صمدی‌فرد خواستار پیگری رسانه در خصوص وضعیت شهدای گمنام شد و بیان کرد: اگر تاکنون پیشرفتی در این خصوص حاصل شده مرهون گزاراشات و پیگیری اصحاب رسانه بوده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: