« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۳۲۹
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۷
آوای رودکوف:جلسه مشترک شورای اسلامی شهرستان ونهادهای خدمات رسان لنده با هدف ایجاد تعامل وهمکاری برای حل مشکلات ومسائل مردم برگزارشد

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ،صبح امروز به منظور بررسی مشکلات شهرستان لنده در حوزهای مختلف و پروژه های عمرانی ،جلسه ای در محل فرمانداری این شهرستان و باحضور رئیس و اعضای شورای شهرستان و مدیر ادارات :آب و فاضلاب شهری و روستایی ، مسکن و شهرسازی و خبرنگاران واصحاب رسانه برگزار شد.

در ابتدای این نشست خلیفه پورفتحی رئیس شورای شهرستان لنده گفت: تکریم مردم بعنوان ولی نعمت بسیار ضروری است و هدف ونیت ما از برگزاری این جلسه ،هماهنگی وایجاد تعامل وهمکاری برای حل مشکلات ومسائل است و متاسفانه شهرستان لنده  برخلاف پتانسیلی که دارد در سطح استان عقب مانده است وامیدوارم با برگزاری اینچنین جلساتی از مشکلات مردم کاسته شود.

در ادامه به ترتیب آقایان محمد راکبی‌زاده رئیس اداره آب و فاضلاب ،علی‌رضا اسماعیلی رئیس اداره مسکن و شهرسازی و طبیب زاده رئیس شرکت اب و فاضلاب روستایی شهرستان لنده گزارشی از عملکرد 10ماهه خود در سال جاری رابیان نمودند و به سوالات اعضای شورا و خبرنگاران پاسخ دادند.

گفتنی است اداره اب و فاضلاب روستایی شهرستان  بصورت نمایندگی و تنها با یک نفر اداره  می شود!

                                                                                                        

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: