« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲
آوای رودکوف: نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: کشتن شیخ نمر اعلام جنگ با تشیع در عربستان است

 به گزارش خبرنگار"پایگاه خبری تحلیلی آوای رودکوف" از یاسوج، آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در مراسم بزرگداشت شهید نمرالباقرالنمر که پنجشنبه، ۱۷ دی ماه در یاسوج برگزار شد، افزود: کشتن یک شیخ بزرگ تنها کشتن او نیست بلکه اعلام جنگ با تشیع و شیعه در عربستان است.

وی بیان کرد: ما برای شهید آیت الله شیخ نمر در ایران اسلامی گرامی داشت برگزار می کنیم چرا که شیعیان مشترک المنافع هستند و در هیچ جامعه ای خردشیعه از بقیه جدا نیست ما مسلمان و انسان هستیم و اینها از هم جدا نیستند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه شهادت این شیخ بزرگ آغاز و پایان نیست اما اعلام خطرناکی است، افزود: در دولت عربستان قبل از شکل گیری نیز شیعه کشی فراوان بود و شهادت آیت الله نمر نیز آغازی دیگر کشتار بی شرمانه شیعیان عربستان است.

ایت الله ملک حسینی مراسم بزرگداشت را به عنوان یک نشست ییداری عنوان و خاطرنشان کرد: شهادت این شیخ بزرگ و خون این شیخ آینده شیعه عربستان را تضمین خواهد کرد همانگونه که بنی امیه با شهادت امام حسین ع خیال کرد که اسلام و یاران خدا را از بین برده است اما این خون پایان حکومت بنی امیه بود.

نماینده ولی فقیه تصریح کرد: ولی دم خون شهید شیخ نمر همه شیعیان در سراسر جهان است ولی دم باید بیدار و بصیر باشد این خون هم بساط آل سعود را نابود خواهد کرد و هم هویت شیعیان را قدرتمندتر خواهد کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: