« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲
آوای رودکوف:نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در پیامی شهادت آیت الله نمر الباقر النمر را موجب رشد تشیع در کشور عربستان دانست

 به گزارش خبرنگار "پایگاه خبری تحلیلی آوای رودکوف" از یاسوج، متن پیام آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی به شرح ذیل است:

وَمَن قُتِلَ مَظْلُوماً فَقَدْ جَعَلْنَا لِوَلِيِّهِ سُلْطَاناً

خط شهادت خطی مستمر در حیات و هدایت در میان بشر بوده و خط انبیاء همواره خط خونین و سرخ شهادت و خط نبی مکرم اسلام و ائمه اطهار نیز همچون انبیاء گذشته خط سیر خون بوده است. مسیر تدین و دفاع از حق، مسیری سهل در حیات بشر نبوده است.

مردانی بزرگ جان پاک خود را برای هدایت انسانها و اعتلای نام خداوند تقدیم کردند. تاریخ تشیُع مشحون از نام مردانی سترگ و بزرگ است که به پیروی از امیرمومنان علی علیه السلام و ائمه هدات این مسیر را با خون خویش آبیاری کردند.

وهابیت، امروز بر جای دشمنان کهنه پیامبر و ائمه پا نهاده و جانشین آنها برای هدم و نابودی بنیان توحید و رسالت و آرمان اهل بیت(ع) شده است.

بدون شک این عامل استکبار یعنی وهابیت و دولت خبیث و ملعون سعودی که دشمن دیرین راه حق و حقیقت است، از شناعت ها و پستی های خود دست نخواهد کشید.

بحرین، یمن، سوریه و عراق، شاهد تمامی جنایت های این دولت خبیث و این مکتب پلید و ضد توحیدی است. شیعیان قطیف و احساء، قتل، غارت، کشتار و نابودی خانه های خویش را به دست این وحشیان از خدا بی خبر هیچ گاه فراموش نخواهند کرد.

جریان شهادت شهید بزرگ آیت الله نمر الباقر النمر مسئله جدید نبوده و اینان بزرگانی از قوم شیعه را در شرق عربستان به شهادت رساندند. همین خونها رمز تشیع در شرق عربستان بوده و خواهد بود. بی شک خون این مرد بزرگ و این شهید مظلوم در رشد تشیع در کشور عربستان موثر خواهد بود و همه انسانهای پاک جهان ولی دم او هستند تا روزی ولی دم بزرگ الهی یعنی امام عصر(عج) ظهور کند و انتقام نهایی را از این مردان پلید و خبیث در طول
تاریخ بگیرد.

مردم شهید پرور و غیور و یکپارچه شیعه استان کهگیلویه وبویراحمد همراه با قائد عزیزشان مقام معظم رهبری این شهادت را به سوگ می نشینند و در این عزا به امام عصر ارواحنا لتراب مقدمه الفداء تسلیت می گویند. روز پنج شنبه ساعت ۱۰ صبح درحسینیه عاشقان ثارالله ، همه گرد هم می آییم تا این خون را پاس داریم و پیام این خون را به همه کشور و بلکه جهان برسانیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: