« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۱۷۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۸
آوای رودکوف:فرماندار شهرستان لنده گفت: یکی از دلایل اصلی عدم ارتقاء ساختار اداری این شهرستان، عدم همراهی مسئولان و ادارات کل استان می باشد

 به گزارش خبرنگار "پایگاه خبری آوای رودکوف "از لنده، محمد مرادی ظهر امروز در مراسم استقلال و معارفه سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده با اشاره به قدمت تاریخی شهرستان لنده گفت:به لحاظ تاریخی اگر بگوییم لنده شناسنامه استان است گزاف نگفته ایم بنابر این برای  احقاق حق مردم نباید تعبیر دیگر و یا مقاومتی داشته باشیم شود.

رئیس شورای اداری شهرستان لنده  افزود: مردم شهرستان لنده از روحیه معنوی و مذهبی و ایثار و فداکاری لازم برخوردار هستند و دین خود به نظام و انقلاب را با تقدیم بیش از 90 شهید و ده‌ها رزمنده و جانباز و آزاده ادا کرده‌اند.

فرماندار لنده تصریح کرد: پس از سال‌ها انتظار توسعه سیاسی این شهرستان رقم خورد ولی علیرغم گذشت چهار سال هنوز  ارتقاء ساختار اداری آن مسکوت مانده است.

مرادی با بیان اینکه ساختار اداری این شهرستان همان نمایندگی های سابق است و بسیاری از ادارات هنوز نمایندگی هم ندارند افزود:مسئولان نبود امکانات و اعتبارات و تحریم‌ها را عامل اصلی این مهم اعلام می‌ نمایند ولی این قانع کننده نیست و ما عدم همراهی مسئولان و ادارات کل استان را عامل عدم ارتقاء ساختار اداری شهرستان می دانیم.

محمد مرادی با اشاره به وجود فارغ‌التحصیلان رشته‌های مختلف در شهرستان لنده افزود: خواسته به حق مردم راه‌ اندازی چارت سازمانی ادارات و استخدام نیروهای بومی مقیم لنده می باشد و مردم و مسولان به چیزی غیر از این رضایت نخواهند داد.

وی خطاب به مسئولان استانی یادآور شد: ظرفیت و موقعیت مناسبی برای استفاده از پتانسیل بنیاد برکت در حوزه بهداشت و درمان در سطح استان وجود دارد، اگر نوبتی هم باشد لنده در اولویت قرار دارد.

فرماندار لنده ابراز امیدواری کرد: حال که شبکه بهداشت و درمان لنده استقلال یافته امیدواریم  نسبت به تجهیزات و امکانات و همچنین پزشکان متخصص برای این شهرستان همکاری لازم از سوی دانشگاه علوم پزشکی بعمل آید.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
تقی
|
United States
|
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۷
0
1
ایا خود فرماندار بومی هستند اگرهدف خدمت به مردم باشد لزوم ندارد حتما اهل همان شهر باشی انسان متعهد هرجایی از ایران تلاش کند بستگی به این دارد ایا وجدان کار داشته باشی یا نداشته باشی
محمدهادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
0
0
کافیه یه مسئول بیاد و یه چرخ 10 دقیقه ای تو شهر لنده بزنه تا بفهمه مردم با چه سختی و فلاکتی زندگی میکنن

شهرک فجر ک قسمت بزرگی از شهرستان لندست هنوز کوچه هاش مثل روستاهای 50سال پیشه حتی بدتر کثافت و آلودگی تو کوچه ها از اکسیژن بیشتره

ما صدامون به جایی نمیرسه دستمون هم به جایی بند نیست
ما اینجا فقط داریم میریم جلو بدون هیچ امیدی به پیشرفت شهرمون

:sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad:
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین