« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۱۵۹
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶
آوای رودکوف:معاون سوادآموزی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری طرح کتابت قران کهگیلویه و بویراحمد در هفته سوادآموزی خبر داد

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی آوای رودکوف از یاسوج مسعود ارجمند در نشست مطبوعاتی که شنبه، پنجم دی ماه در یاسوج برگزار شد، افزود: طرح کتابت قران همزمان با ساسر کشور در این استان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه از پنجم تا یازده دی ماه به عنوان هفته سوادآموزی نامگذاری شده است بیان کرد: این طرح در 9 دی ماه با شرکت سوادآموزان در این استان برگزار خواهد شد و پنج نفر نیز معرفی می شود.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: طرح کتابت قران شامل نوشتن چند آیه از قران توسط سوادآموزان است و در هر استان آیه هایی از قران در نظر گرفته شده است و آیه هایی که در این استان توسط سوادآموزان نوشته خواهد شد آیات قرآنی 21 سوره فصلت تا آیه 15 سوره مبارکه شورا انجام خواهد شد.

ارجمند عنوان کرد: بعد از کتابت این قران توسط  تعدادی از سوادآموزان کل کشور که خط مناسب و زیبا دارند پنج نسخه از آن تهیه می شود و به پنج منطقه از جمله نجف اشرف بارگاه امام علی(ع)، کربلا حرم امام حسین(ع)،مشهد مقدس و یک نسخه از آن نیز به مقام معظم رهبری داده خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این استان 9 شهید سوادآموز تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است، افزود: در هفته سوادآموزی از خانواده این 9 شهیر تجلیل خواهد شد.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: : چاپ بروشور و و تبلیغات، یدار با ائمه جمعه و خانواده شهدا، تجلیل از دستگاه های برتر سوادآموز و تجلیل از فعالان سوادآموزی از برنامه های اجرایی در این استان در هفته سوادآموزی است.

ارجمند اظهار کرد: 8875 نفر از اولیای بی سواد دانش آموزان استان تحت پوشش سوادآموزی قرار گرفته اند.

وی ادامه داد: تنها 922 اولیای بی سواددانش آموز در استان هنوز تحت پوشش نیستند که این تعداد نیز  شناسایی شده اند و در آینده تحت پوشش سوادآموزی قرار خواهند گرفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: