« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۰۲۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴
مراسم یادبود و هفتمین روز مرحوم « سید شمس الدین ملک حسینی » برادر نماینده ولی فقیه استان در مصلی شهر یاسوج برگزار شد

پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir،

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف، مراسم یادبود و هفتمین روز مرحوم «سید شمس الدین ملک حسینی» فرزند مرحوم آیت الله العظمی ملک حسینی و برادر آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی عصر امروز با حضور جمع کثیری از مردم و مسولان در مصلای این شهر برگزار شد.

در این مراسم ،آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد از  آحاد مردم و مسولین  که در مراسم تشییع و تدفین و ختم مرحوم سید شمس‌الدین ملک‌حسینی حضور داشتند قدردانی کرد.

مرحوم«سید شمس الدین ملک حسینی» هفته گذشته به دلیل عارضه قلبی در شیراز دار فانی را وداع گفت.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۶
0
0
خدا رحمت کنه فرزند آیت الله ملک حسینی را اینها آبروی استانمان هستند ضمنا در عکس اولی چهره مهندس غلامحسین رهبرنیا جوان با کت شلوار و پیراهن سفید دارد از پله ها بالا میرود به چشم میخورد واقعا این جوان روشنفکر لیاقت نماینده مجلس را دارد .
دولت ابادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۶
0
0
رحلت فرزند آیت الله ملک حسینی را به عموم مردم استانم تسلیت عرض میکنم
ضمنا تصویر مهندس رهبرنیا در اولین عکس نشان از مردمی بودن این جوان روشنفکر در عرصه های اجتماعی میباشد انشاالله که حضور ایشان در عرصه سیاست نمایندگی مجلس امیدی باشد برای مردم استان بالخصوص جوانان غیورمان.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین