« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷
شهید سرگردعلی غلامی بارها راجع به شهادتش با خانواد اش حرف زده  و گفته بود که من شهید می شوم

 پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف،مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در آیین تشییع پیکر مطهر شهید سرگردعلی غلامی گفت: امروز جای جای کشورما بوی شهادت می دهد تا دیروز از جنوب و جنوب غرب مرزهای غربی کشورمان شهید می اوردند امروز از ممالک اسلامی شهید می آورند.

حجت الاسلام سیدامان الله حسینی صدر ضمن تبریک و تسلیت به خانواده شهید علی غلامی گفت: امام زمان در غم این شهدا عزادار است و البته بسیار خوشحال است که بعد از ۱۴۰۰ سال چنین سربازان شجاع' اماده و پا به کاری دارد.

وی افزود:این شهید بارها راجع به شهادتش با خانواده حرف زده بود و گفته بود که من شهید می شوم.

ایشان تصریح کرد:مردان الهی شهادت خود را می بینند و از جایگاه خود در بهشت آگاه هستند.

حجت الاسلام حسینی صدر با اشاره به اینکه شهادت یکی از بزرگترین ارزوی هر فرد مسلمان است' بیان کرد: امیدوار هستیم که همه ما توفیق دفاع از ارمان های انقلاب، اندیشه های امام راحل و دفاع از ارکان و اصول انقلاب اسلامی ایران را داشته باشیم.

وی اظهار کرد:باید مواظب باشیم چرا که دشمنان انقلاب اسلامی ایران دست بردار از نظام ما نیستند و برای کوبیدن و براندازی این نظام لحظه شماری می کنند.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد:نظامی که بنا دارد خیز بردارد و بر عالم بنشیند قطعا برای رسیدن به این هدف باید هزینه کند و اگر اینگونه هزینه ها نباشد جمهوری اسلامی ایران با اقتدار نخواد ماند.

به گزارش آوای رودکوف،شهید غلامی اهل شهرستان بویراحمد در استان کهگیلویه و بویراحمد است که  در پی انفجار ناشی از تله انفجاری که در محور شهرستان نیکشهر و در مسیر مأموران نیروی انتظامی و در اطراف پاسگاه کهیری رخ داد، به شهادت رسید .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: