« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۹
آوای رودکوف:شب شعر عاشورایی وبسیج با حضور شاعران شهرستان لنده در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزارشد

پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir

اسماعیل زارعی رئیس فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان لنده در این مراسم معنوی گفت: سوگواری وبرگزاری مراسم برای سرور سالار شهیدان فقط مختص به روز عاشورای حسینی نیست بلکه شعر خواندن و سرودن اشعار در وصف واقعه بزرگ و تاریخی عاشورا نیز نوعی عزاداری و زنده نگه داشتن عاشورا و قیام عاشورایی است.

وی ضمن تبریک هفته بسیج بیان کرد:هدف از برگزاری این شب شعر ، فرهنگ سازی و اشاعه فرهنگ عاشورایی وبسیجی در بین نسل جوان و نوجوان در جامعه اسلامی است .

رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان لنده خاطر نشان کرد:با توجه به نزدیک شدن اربعین حسینی شب شعر عاشورایی با حضور شاعران شهرستان لنده در اداره ارشاد اسلامی شاعران با اشعار خود در وصف ابا عبدالله الحسین(ع) ودلاوری بسیجیان جان برکف به شعر خوانی پرداختند.

زارعی با بیان اینکه شعریکی از مهم ترین و تاثیر گذار ترین فعالیت های فرهنگی در جامعه است اظهار کرد:شعر مهم ترین ابزار در ترویج وتبین فرهنگ اسلامی و تبین معارف و ارزش های اسلامی وفرهگ بسیجی در بین نسل جوان در جامعه است.

وی اضافه کرد:مهم ترین رسالتی که شعرا و هنرمندان با خود به دوش می کشند در خصوص احساسات و عمق معرفت به خاندان اهل بیت (ع ) ورشادتها وجانفشانیهای بسیجیان با استفاده از اشعار خود میباشد.
در پایان این مراسم از شاعران شهرستان لنده تجلیل به عمل آمد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: