« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۸۴۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۳
نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه ،بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت:بزودی به شبکه بهداشت و درمان ارتقا پیدا می کند و از شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگلویه مستقل خواهد شد

پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir

حجت الاسلام سید علی محمد بزرگواری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با پیگیری های صورت گرفته و همکاری وزیر محترم بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی تاسیس مجتمع عالی آموزشی سلامت شهرستان کهگیلویه به تصویب رسیده است.

وی بیان کرد:این موضوع طی نامه ایی از طریق مقام عالی وزارت به ریاست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد ابلاغ شده است.

حجت الاسلام بزرگواری اظهار کرد:این مجتمع بزودی در شهردهدشت راه اندازی و از مهر سال آینده در رشته پرستاری دانشجو می پذیرد.

وی عنوان کرد: این مجتمع در نهایت به دانشکده عالی سلامت و پس از آن به دانشگاه علوم پزشکی ارتقاء پیدا خواهد کرد و به تبع آن بیمارستان امام خمینی (ره)دهدشت به یک بیمارستان آموزشی تبدیل خواهد شد.

این نماینده مجلس ادامه داد: با همکاری رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکز بهداشت و درمان شهرستان لنده بزودی به شبکه بهداشت و درمان ارتقا پیدا می کند و از شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگلویه مستقل خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین