« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۴
آوای رودکوف:ظهر امروز جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه با رئیس دادگستری شهرستان لنده دیدار و گفتگو کردند

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف:در این دیدار 2 ساعته که در فضایی کاملا دوستانه برگزار شد ابتدا اسماعیل زارعی رئیس اداره ارشاد شهرستان لنده  آگاهي دهي و بازتاب افكار عمومي را از مهمترين رسالت اجتماعي خبرنگاران  دانست و افزود  اين مهم در گرو دسترسي آزادانه به اطلاعات محقق مي‌شود.

زارعی افزود: بيان زيبايي‌ها، تواناييها، امكانات و كاستي‌هاي جامعه با نگاهي دقيق و عميق و بيان اين مهم‌ها با زبان قلم و تصويربه مسوولان و جامعه از ويژگيهاي كاري خبرنگاران است.

در ادامه بازیار رئیس دادگستری شهرستان ، با اشاره به نقش خبرنگاران در ارتقاي سطح فرهنگ جامعه گفت:خبر در معارف ديني و كتاب آسماني ما مورد احترام است، بنابراين با وجود اين جايگاه، خبرنگاران بايد نهايت سعي خود را براي حفظ صداقت در اين وظيفه خطير داشته باشند.

ایشان از خبرنگاران خواستند با رعایت اصل صداقت و امانتداری در راه دفاع از ارزشهای انقلاب و خواست به حق مردم شجاعانه عمل نمایند.

همچنین خبرنگاران و اصحاب رسانه به بیان مشکلات خود در این شهرستان پرداختند که از مهمترین گلایه های خبرنگاران می توان به عدم سعه صدر بعضی از مسولان در بیان نقد منصفانه و عدم دعوت از همه ی خبرنگاران در بسیاری از جلسات اشاره نمود.

                                                                              

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: