« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۹
در بسیاری از پلاکاردهای موجود در راهپیمایی امروز به صراحت از مسئولان درخواست شده بود: « به دشمن اجازه نفوذ ندهید»

پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir،
صبح امروز اقشار مختلف مردم شهرستان لنده، گروه ‌گروه با شعارهای کوبنده «مرگ بر آمریکا» خشم و نفرت روزافزون خود را نسبت به استکبار جهانی آمریکای جهان‌خوار به جهانیان نشان دادند و آرزوی دشمن برای نفوذ به عرصه‌های مختلف کشورمان به گور خواهد رفت را به اثبات رساندند.

در این مراسم باشکوه اقشار مختلف مردم اعم  از ،مسولان ،دانش آموزان،بازاریان و همه و همه آمدند تا بگویند که ملت ایران خوی استکبار ستیزی خود را به هیچ قیمتی از دست نخواهند داد و همواره رابطه ایران و ابرقدرتها و خصوصا امریکا را با ایران رابطه ی گرگ و میش می دانند.

بسیاری از دانش آموزان لنده ای در راهپیمایی امروز با در دست داشتن پلاکاردهایی با نوشته «مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر فتنه گر» نفرت خود از سیاست های استکباری آمریکا را به نمایش گذاشتند.

در بسیاری از پلاکاردهای موجود در راهپیمایی امروز به صراحت از مسئولان درخواست شده بود: « به دشمن اجازه نفوذ ندهید»

مقابله با سیاست های نفوذی آمریکا و هشدار به مقامات دولتی برای مراقبت از راه های نفوذ آمریکا از جمله شاخص ترین پلاکاردهایی بود که در راهپیمایی امروز به چشم می خورد.

محسن عدالتمند مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان کهگیلویه در این اجتماع باشکوه گفت: بعضی ها در کشور خواهان رابطه با امریکا هستند ولی غافل از اینکه امریکا به هیچ وجه ممکن قابل اعتماد نیست و بعد از نفوذ به هیچ گروه و باندی رحم نخواهد کرد.

ایشان افزود : سهل اندیشان و ساده لوحان بدانند پیروزی انقلاب و تداوم آن با خون و مقاومت در برابر استکبار بدست آمده است نه با مذاکره و کوتاه امدن از آرمانها و باورهای انقلابی»

وی یادآورشد: تسخیرلانه جاسوسی هیمنه استکبارجهانی به خصوص امریکا را در هم شکست و به همین خاطر است که دشمن همواره در صدد راه نفوذ به کشور است.

عدالتمند اظهارکرد: توافق نامه هسته ای زمینه ای برای نفوذ بیشتر در کشور است لذا مسوولان باید مراقب نفوذ دشمن باشند زیرا از این به بعد باید شاهد حضور گسترده جاسوسان امریکایی در قالب های گردشگری، تاجران،صنعتگران و کودتاگران مخملی  و روزنامه نگاران در کشور باشیم.

وی خاطرنشان کرد: بورسیه های علمی یکی از مهمترین ترفند ها برای فرار مغز ها و انتقال جاسوسان امریکایی به درون کشور است.
این فعال فرهنگی خاطرنشان کرد: حسنی مبارک بعد از عزلش از ریاست جمهوری مصر خطاب به کشورهای جهان گفت: من به این نتیجه رسیدم که هرکس یک روز لباس امریکا را به تن کرد باید یک عمر برهنه در دنیا زندگی کند.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: