« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۰۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۰
امام جمعه لنده: مدیرعامل آب منطقه کهگیلویه و بویراحمد با برخورد زننده و تند با ارباب رجوع زمینه بدبینی و بی‌اعتمادی مردم به مسئولان و دولتمردان را فراهم ساخته که باید این مسئول از مردم به نحو مقتضی عذرخواهی کنند

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com
حجت‌الاسلام مهدی کیانی‌اصل در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان لنده به روز پزشک اشاره کرد و افزود: دولت تدبیر و امید و خصوصا وزیر بهداشت و درمان موفقیت خوبی در حوزه سلامت به دست آورده‌اند که جای تقدیر دارد.

وی یادآور شد: در روزگاری که همه چیز به سرعت در حال پیشرفت و ترقی است نبود پزشک متخصص در برخی شهرهای کشور از جمله شهرستان لنده جای نگرانی دارد و مردم ولایتمدار این شهرستان بنا به وعده مسئولان استانی در خصوص حضور پزشکان متخصص منتظر تحقق این وعده مسئولان هستند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده گفت: یکی از موارد بسیار مهم استقلال شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده بوده که می‌طلبد مسئولان شهرستانی و استانی با جدیت آن پیگیری کنند.

حجت‌الاسلام کیانی‌اصل در ادامه به آغاز هفته دولت اشاره کرد و افزود: گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت تلنگری به مسئولان کشور بوده که هر کس در جهت خدمت به مردم قدمی بردارد مورد احترام و تکریم خواهد بود و مردم‌داری و خدمت به اقشار مختلف جامعه راز تداوم و بقاء دولت‌ها در میان مردم خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: پرهیز از اشرافی‌گری، عدالت‌محوری، پرهیز از فساد اقتصادی و ارائه خدمت به مردم از مهمترین شاخصه‌های دولت اسلامی و کارآمد در جامعه است.

امام جمعه لنده به میلاد امام رضا(ع) و دهه کرامت اشاره کرد و افزود: از حکمت‌های خداوند متعال این بوده که یکی از امامان معصوم در این سرزمین باشد تا مردم خداجو و ولایتمدار بتوانند از برکات و کرامات اهل‌بیت(ع) برخوردار و پایگاهی در مقابل هجمه‌های مختلف دشمنان نظام و اسلام و جنگ نرم باشد.

وی با اشاره به لزوم الگو‌پذیری از ائمه معصومین، افزود: رهبر معظم انقلاب در مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) فرمودند «اجازه نفوذ به آمریکا و ایادی استکباری در کشور داده نخواهد شد چراکه نفوذ، اختلاف‌افکنی از مهمترین سیاست‌های نظام استکباری در جهان است».

حجت‌الاسلام کیانی‌اصل در ادامه به لزوم برخورد صحیح و تکریم ارباب رجوع توسط مسئولان اشاره کرد و گفت: اگر مسئولان می‌خواهند با استفاده از امکانات جایی خدماتی به شهرهای اطراف آن بدهند نباید زمینه تخریب و ضربه زدن به مبدأ خدمات را فراهم سازند.

وی با اشاره به پروژه‌ آب‌رسانی به حوزه کهگیلویه از رودخانه مارون، گفت: مسئولان باید بدانند که خادم ملت و مردم هستند و نحوه صحبت و پاسخگویی آن‌ها به مردم باید با احترام و اخلاق پسندیده همراه باشد.

به گزارش خبرنگار فارس ،امام جمعه لنده یادآور شد: مدیرعامل آب منطقه کهگیلویه و بویراحمد با برخورد زننده و تند با ارباب رجوع زمینه بدبینی و بی‌اعتمادی مردم به مسئولان و دولتمردان را فراهم ساخته که باید این مسئول از مردم به نحو مقتضی عذرخواهی کنند.

وی افزود: خود شاهد برخورد زننده این مسئول با ارباب رجوع بودم که ای کاش این اداره با این نوع تکریم ارباب رجوع، ارباب رجوعی نداشته باشد.

حجت‌الاسلام کیانی‌اصل گفت: در سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی مسئولان باید زمینه اعتماد مردم را فراهم سازند و همانند بنیان‌گذار جمهوری اسلامی مردم را ولی‌نعمت نظام و انقلاب بدانند و با متانت با مردم برخورد کنند چراکه این نوع برخوردهای ناپسند در شأن یک مسئول در جامعه اسلامی نیست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: