« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۶
فرماندار بهمئی بر حمایت از هنرمندان و شاعران این شهرستان تاکید کرد/8نفر برتر جشنواره شعر رضوی در شهرستان بهمئی مشخص شدند

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com
« فرماندار بهمئی » با شاره به اینکه ،  امروز این فرهنگ در تمام کشور گسترش پیدا کرده است که همه ساله شاعران و ارادتمندان به امام هشتم حرف دل خود را برای دیگران بیان کنند گفت : یکی را راه‌های گسترش فرهنگ رضوی و آشنایی نسل جوان با زندگی امام رضا (ع) و ابراز محبت و علاقه به ایشان برگزاری همین جشنواره‌ها است که با جدیت اداره ارشاد همه ساله شاهد برگزاری این مهم در کشور هستیم.

« سلطانعلی رحمانی» با بیان اینکه ، برگزاری جشنواره شعر رضوی از چند نکته حائز اهمیت است و به جهت تأثیری که هنر والای شعر در جذب مخاطب دارد در عرصه انتقال مفاهیم و ارزش‌ها یکی از پرجاذبه‌ترین شیوه‌ها از طریق شعر است که در بین تمام اقشار مختلف مردم رسوخ می‌کند و ماندگار است.

« وی » همچنین گفت :  تمام شاعرانی که در زمینه شعر ارزشی و دینی گام بر می‌دارند از مروجان فرهنگ و سیره معصومین (ع) هستند که ضمن گسترش این فرهنگ از سیره آنان در برابر تهاجمات دشمنان نیز حراست می‌کنند و نمی‌گذارند به میراث گران‌بها و با ارزش معصومین توسط دشمنان خدشه‌ای وارد شود.

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان بهمئی از معرفی شاعران برتر چهارمین جشنواره استانی "شعر آئینی-محلی رضوی" در این شهرستان خبر داد.

« رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان بهمئی »  در آیین برگزاری جشنواره "شعر آئینی-محلی رضوی"  که با حضور مسئولین استانی و شهرستانی و در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ وارشاد اسلامی بهمئی برگزار شد  با بیان این که اشعار این جشنواره پیرامون زندگی و ابعاد شخصیت حضرت امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س)، حضرت احمد بن موسی، شاهچراغ(ع) و حضرت بی بی حکیمه خاتون (س) بود، گفت : بیش از 63 اثر گویشی به دبیرخانه جشنواره ارسال شد ه بود.

« آقای درخشان  »  با اشاره به اینکه ، هیئت داوران  با انجام کار دقیق و کارشناسی شده آثار رسیده را به نحو مطلوب داوری کردند افزود : آقایان طهماسب نوائیان، عرفان آروئی و مرتضی خلیلی از گچساران ،ساجده کردونی ، احیاء پیاده، زیبا شکیبا زاده و معصومه جاودانیان از شهرستان بهمئی و روح الله رستاد از دهدشت  به عنوان نفرات برگزیده این جشنواره معرفی شدند.

گفتنی است مراسم پایانی و اختتامیه جشنواره های رضوی 31 مردادماه در یاسوج برگزار و از نفرات برتر تجلیل می شود.  
خبر/مسلم مختاری

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: