« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۶۷۴۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۶
کدام عقل سالم این را می پزیرد تیم فوتسالی که در لیگ فوتبال نیست ملزم به شرکت باشد مگر توانها یکی است مگر قوانین متفاوت نیست ؟آری  این هم از شاهکارهای ورزش ماست!

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com
احمدعلی کریمی زاده:اکنون در اوضاع نابسامان اقتصاد که متاسفانه دامنگیر ورزش به خصوص در استان کهگیلویه و بویر احمد شده است و قدرت از مدیریت بحران به فک ها و زبانها انتقال یافت و تصمیمات شخصی و سلیقه ای جایگزین آن شده است .

پس از کش و قوص های فراوان بر سر تغییر رئیس هیئت فوتبال لنده و عدم موفقیت رئیس ورزش و جوانان این شهرستان و بیانیه تامل برانگیز و قاطع و قانونی هیئت فوتبال استان مبنی بر عدم دخالت مسئولین در فوتبال و دعوت به بالابردن اطلاعات عمومی مدیریتی، از رئس هیئت فوتبال حمایت کرده و تغییری ایجاد نشد تا اینکه به دلیل مشکلات شخصی و شغلی مسئول وقت شخصا استعفا کرده و در متن استعفایش که با مضمون عدم صداقت گفتمان مدیریتی در ورزش و سلیقه گستری و نگاه سیاسی بود جای خود را به دیگری داد نظیر استعفای مسئول هیئت همگانی این شهرستان که دردها مشترک بود .و قرار شد تحول ایجاد شود و شد.

قانون های من در آوردی هیئت فوتبال که شاهکار آن برگزاری لیگ فوتسال برای بازیکنانی که قرار داد فوتبال منعقد کردند و در فوتسال با شرایطی ابتکاری بازی کنند و محرومیتهای فوتسال به فوتبال مرتبط باشند و اگر تیمی که قبلا بوده در این مسابقات نباشد امتیازش لغو می شود.

حال سوال اینجاست که کدام عقل سالم این را می پذیرد تیم فوتسالی که در لیگ فوتبال نیست ملزم به شرکت باشد مگر توانها یکی است مگر قوانین متفاوت نیست ؟ اری این هم از شاهکارهای ورزش است.

هیئت فوتبال در حرکتی ابتکاری دیگر نقل و انتقالات را برگزار می کند و اجازه نمی دهد که کسی دوساله قرار داد ببندد و برای ثبت هر قرار داد که فرمها و نوشتن آن را باشگاه بر عهده دارد 6هزار تومان دریافت می کند آن هم برای دریافت انگشت و ثبت که جمعا5دقیقه نمی شود و رئیس ورزش و جوانان می گوید هرکس ندارد این پول را بدهد تیم داری نکند.

واین است ادبیات مدیران در مقابل مردمانی که از هزینه های شخصی جوانان را تشویق و ترغیب می کنند و تا پایان فصل بیش از 4میلیون تومان باید هزینه کنند تا 4بازی در لیگ اگر گیرش بیاید.

از طرفی قرار بر این این است تیمهای شرکت نکرده هم سلب امتیاز شوند و آیا چنین اعمال و اقداماتی قانونی است ؟

البته شکایت از فوتبال کردن مثل تف سر بالاست وقتی در صدر آن کفاشیان می گوید من و منیت را ترویج داده گلایه و اعتراض ها مثل تکیه دادن بر باد است.و همه چیز بسته به لابی رئیس فوتبال با مرکز است و گور بابای اهالی فوتبال .

لایق ترین مدیر فوتبال نعمت الله درتاج بود که در 13 سال مدیریتش ورودی ها از 70تومان بالاتر نرفت و هزینه ثبت نام کلی تیم 30تومان نمی شد و حامی تیم داران بودند و صد البته مدیریت استان و شهرستان بی تاثیر نبوده و افت کنونی ما برگرفته از سیاست گذاری صحیح و غلط مرکز استان است.

به امید روزی که سیاست ،باند و خط و جناح از ورزش ما رخت بر بندد  و مدیری از جنس مردم استان کهگیلویه و بویر احمد در راس ورزش ما قرار گیرد .مدیری همچون افتخاری که سالها در همدان تحول ایجاد کرد و می طلبد استاندار ایشان را دعوت کنند برگردد مثل رئیس جمهور آرژانتین و دعوت از ولاسکو برای ساماندهی تیم ملی کشورش.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
لنده سیتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
0
0
لنده یه ایالت جداگانه است و تربیت بدنی لنده را آبسواران خط و باندی که ضعیف ترین و ناکارآمدترین مدیر لنده است.برای مدیر کل متاسفم
ماجد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
0
0
اقای آبسواران قول داد ورزش را متحول کند اما کو ، استخر لنده چندین ماه است تعطیل است و همیشه هم بهانه می آورد که بدهی دارد . چرا بدهی آن پرداخت نمی شود ؟ چرا پیمانکارانی که از پول همین استخر ماشین های آنچنانی سوار می شوند بدهی خود را پرداخت نمی کنند ؟ حتما کاسه ای زیر نیم کاسه هست .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین