« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۶۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۵
فعالیت شورای بازخوانی گفتمان انقلاب اسلامی سیاسی نیست و احمدی‌نژاد هیچ برنامه‌ای برای ارائه فهرست انتخاباتی در انتخابات مجلس آینده ندارد

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com
 سید‌ مجتبی ثمره‌هاشمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در یاسوج در پاسخ به این موضوع که گفته می‌شود احمدی‌نژادی‌ها با تشکیل شورای بازخوانی گفتمان انقلاب اسلامی انتخابات مجلس را به‌طور رسمی در استان‌ها کلید زده‌اند، اظهار داشت: چنین موضوعی به واقعیت نزدیک نیست و ماهیت فعالیت این شورا فرهنگی است.

وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران خاستگاه ویژه‌ای شامل تعلیمات انبیای الهی برخاسته از ایمان، معرفت و تعلیمات حضرت محمد مصطفی(ص) است.

ثمره هاشمی با اشاره به این فرمایش حضرت امام خمینی(ره) که «نهضت اسلامی ایران ادامه نهضت انبیای الهی است»، افزود: قوام انقلاب اسلامی به تبیین این مبانی و تعمیق آن و نشر و ترویج و التزام به آن است.

دستیار ارشد رئیس جمهور سابق عنوان کرد: اگر اهداف و مبانی انقلاب اسلامی به‌طور کامل تبیین و شناخته شود هیچ تندباد یا حادثه‌ای نمی‌تواند بر روند بالنده انقلاب اسلامی تأثیر جدی داشته باشد.

ثمره هاشمی خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی یکی از وظایف نیروهای انقلابی و مؤمن به مبانی انقلاب تبیین و نشر این مبانی است و بر همین اساس نشست‌هایی در استان‌های مختلف تحت عنوان «شورای بازخوانی گفتمان انقلاب اسلامی» تشکیل می‌شود تا همه کسانی که معتقد به نظام اسلامی هستند دور هم جمع شوند و به این امر مهم بپردازند.

وی در پاسخ به این مطلب که گفته می‌شود احمدی‌نژاد برای انتخابات مجلس دهم لیست ارائه می‌دهد، افزود: احمدی‌نژاد هیچ برنامه‌ای برای ارائه فهرست انتخاباتی ندارد گرچه هرکس حق دارد در چارچوب قانون افرادی را معرفی و حمایت کند اما رئیس جمهور سابق بنای چنین اقدامی را ندارند.

دستیار ارشد رئیس جمهور سابق گفت: البته انتظار می‌رود انتخاباتی پرشور و مطابق با موازین برگزار شود و نمایندگان صالح مردم مجلس آتی را تشکیل دهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: