« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۶۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۳
با ایجاد شهرستانی لنده در بهمن ماه 1391 بخش موگرمون به مرکزیت روستای شیتاب ایجاد گردید که همه ساله از شهرستانهای همجوار به مناطق سردسیری کوه سیاه ، کوه سفید، دلی خیارکار و دلی مهره کوچ می کنند

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com:
بخشدار موگرمون در جلسه شورای اداری شهرستان لنده ،با اشاره به شهرستان شدن لنده در تقسیمات کشوری، گفت: با تحقق این موضوع دو بخش مرکزی و موگرمون برای این شهرستان لحاظ شده، اما زیرساخت‌های اداری آن هنوز اجرایی نشده است.

موسی محتشم ، استقرار نمایندگی ادارات در بخش موگرمون ، طرح‌ مطالعاتی زمین‌های کشاورزی در روستاهای تراب، کهناب و بنه بلوط ، گردشگری بخش موگرمون و عدم توجه به جاذبه‌ها و مناطق گردشگری این منطقه ، عدم رعایت زیرساخت‌های جاده‌ای و اجرای طرح  های هادی ، کمبود آب آشامیدنی مناطق ییلاقی و قشلاقی عشایر، جاده عشایری کوه سفید، افت ولتاژ برق در روستاهای موگرمون و وضعیت فضاهای آموزشی روستاهای موگرمون از جمله انحلال دبیرستان متوسطه اول روستای شیتاب را از مهمترین مطالبات مردم این بخش دانست و ابراز امیداری نمود تا هر چه سریعتر در دستور کار مسولان زیربط قرار گیرد.

به گزارش آوای دنا، با ایجاد شهرستانی لنده در بهمن ماه 1391 بخش موگرمون به مرکزیت روستای شیتاب ایجاد گردید. گفته می شود این بخش طبق سرشماری سال 1390 جمعیتی بالغ بر 3500 نفر و همچنین چند هزار نفر جمعیت عشایری می باشد که همه ساله از شهرستانهای بهمئی ، رامهرمز، و بخش دیشموک به مناطق سردسیری کوه سیاه ، کوه سفید، دلی خیارکار و دلی مهره کوچ می کنند اما متاسفانه فاقد زیر ساختهای لازم می باشد و بجز بخشدار این بخش هیچگونه اداره و یا نهادی در این منطقه تاسیس نگردیده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: