« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۶۲۸۰
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۰
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با همدلی و مشارکت مسولان، نمایندگان مجلس و نماینده مقام معظم رهبری در استان اعتبارات عمرانی کهگیلویه و بویراحمد رشد 100 درصدی در بودجه سال 94 داشت

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com :
مهندس پژمان نیک‌اقبالی ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی پل ارتباطی لنده ،دهدشت ،پاتاوه گفت: سال 92 و 93 به لحاظ اقتصادی و تخصیص اعتبارات وضعیت بسیار بدی داشتیم و به همین دلیل  کار اساسی و پروژه بزرگی را در سطح شهرستانها نداشته ایم و لذا در دیدارهایی که با حضرات آیات ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان و آه میر احمد تقوی در کهگیلویه و دیگر بزرگان استان داشته ایم به این نتیجه رسیده ایم که  به اجرای مطالعات طرح‌ها و پروژه‌ها در سطح استان اقدام نماییم.
وی افزود در دیداری که با آه میر احمد تقوی در دهدشت داشته ایم وی فرمودند آول معاینه و بعد مداوا

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: اعتبارات با توجه به شاخص‌ها و مطالبات مردم توزیع شده و شهرستان لنده هم دارای اولویت‌هایی از جمله توسعه راه‌های ارتباطی، تأمین آب شرب مناسب و بحث آبرسانی ابلش بوده است.
نیک‌اقبالی با اشاره به تعداد مناقصه‌های برگزار شده در خصوص پل تراب یادآور شد: بیش از پنج مرحله مناقصه برای این پروژه برگزار شد ولی بنا به دلایل مختلف پیمانکاری برای آن مشخص نشده است.
وی به شرایط پدافندی و استراتژیک کشور اشاره کرد و افزود: کشور و به خصوص استان ما به لحاظ پدافندی باید به طور ویژه دیده شود و راه ارتباطی که از اولویت‌های پدافند در کشور بوده مد نظر قرار گیرد.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر نیروی انسانی مستعد در شهرستان لنده گفت: استفاده از نیروی انسانی نخبه و مستعد شهرستان لنده یکی از مواردی است که به جد باید پیگیری شود.
نیک اقبالی در ادامه با اشاره به هوشیاری مردم شهرستان لنده در اولویت‌بندی پروژه راه برای توسعه افزود: با همدلی و مشارکت مسولان، نمایندگان مجلس و نماینده مقام معظم رهبری در استان اعتبارات عمرانی کهگیلویه و بویراحمد رشد 100 درصدی در بودجه سال 94 داشت و خاطرنشان کرد در صورت تداوم این برنامه و در نظر گرفتن اعتبارات مناسب ظرف 10 سال اخیر می توانیم استانمان را به نقطه دلخواه و مناسب به لحاظ توسعه برسانیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: