« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۵۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۳
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسئولان به جای سیاست چپ و راستی به فکر خدمت صادقانه به مردم باشند

 سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com:

به گزارش خبرنگار فارس از یاسوج، آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی پیش از ظهر امروز در دیدار با مسئولان آموزش و پرورش و برخی دانش‌آموزان عشایری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه انبیاء معلمان حقیقی و واقعی بشر هستند، اظهار کرد: ویژگی‌های گذشته عشایر نباید جای خود را به ویژ‌گی‌های جدید بدهد و مدارس عشایری باید ویژگی خود را حفظ کنند.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: صداقت، صراحت، شجاعت، صبر و مقاومت، غیرت، عفت و امید را در زندگی عشایر می‌توان مشاهده کرد که در دین مبین اسلام تمام این فضیلت‌ها تأکید شده است.

وی عنوان کرد: بسیاری از اصالت‌ها و فضیلت‌های عشایر به وسیله جنگ نرم دشمن مورد تهدید است و دشمن با راه‌اندازی این جنگ در تلاش برای ضربه زندن به جامعه همیشه بیدار عشایری است تا صراحت، شجاعت، روح صبر و مقاومت این قشر جامعه را مخدوش کند.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: دشمن در فیلم‌های خود شکستن غیرت و عفت را آموزش می‌دهد و برای ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه عشایری تلاش می‌کند.

آیت‌الله ملک‌حسینی با تأکید بر اینکه فضایل فطری انسان در جنگ نرم دشمن مورد حمله و تهاجم است، گفت: باید هم اسلحه‌های برنو و هم قلم‌های دانش‌آموزان عشایری کهگیلویه و بویراحمد به دست باشد تا قلم بتواند نقطه سیبل را نشان دهد.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه باید ویژگی‌های مدارس عشایری حفظ شود، افزود: آیا ساختن خوابگاه و مجهز کردن مدارس به امکانات سرمایشی و گرمایشی تنها تفاوت مدارس عشایری با مدارس عادی است، پس فضیلت‌های عشایری باید در مدارس عشایری بماند و فراموش نشود.

وی با اشاره به صنعتی شدن کوچ عشایری گفت: کوچ عشایر نشانه‌ای از امید را ایجاد می‌کرد اما امروزه کوچ عشایر هم تغییر کرده و در حال از دست دادن اصالت واقعی و عشیره‌ای خود است.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: زمانی بچه‌ها و دانش‌آموزان ما موفق می‌شوند که معلمان ما احساس پدری و پدران ما احساس معلمی داشته باشند که امیدوارم مسئولان آموزش و پرورش این استان برای فرزندان عشایری مانند فرزندان خود سعی و تلاش کنند.

آیت‌الله ملک‌حسینی اضافه کرد: متاسفانه امروز برخی از سیاستمداران ما صادقانه عمل نمی‌کنند و کار آنها به سیاست‌بازی چپ و راستی تبدیل شده که این در روح بچه‌های ما تاثیر دارد و موجب آزاد و اذیت آنان می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مسئولان به جای سیاست بازی چپ و راستی به فکر خدمت صادقانه به مردم خصوصاً جامعه عشایری باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: