« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۵۷۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۹
اگر مدیریت‌ها بر پایه سیاست‌زدگی و خویشاوندی و آنچه ارزش نیست شکل پذیرد بدون شک معضلاتی همچون فقر و بدبختی بیکاری حل نشدنی خواهد بود

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com

آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی صبح امروز در جمع مردم شهرستان لنده با اشاره به سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ما امروز به برکت انقلاب هویت دینی و ملی خود را در جهان به نمایش گذاشتیم و اگر در گذشته حتی نامی از ایران در کتاب‌های درسی دنیا پیدا نمی‌شد امروز به عنوان یک کشور مقتدر و موثر در دنیا سخن برای گفتن داریم و دنیا امروز ایران را می‌شناسد و این همان یافتن هویت ملی خود در متن جهان امروز است.

آیت‌الله ملک‌حسینی افزود: بی‌تردید سیاست‌زدگی برخی مسئولان و تحت‌الشعاع قرار گرفتن مدیریت‌ها از جمله مشکلات کشور ماست.

وی در ادامه تصریح کرد: اگر انقلاب ما برای اقتصاد منهای فقر و بیکاری، سیاست منهای دروغ و اجتماع منهای فساد شکل گرفته اما امروز هنوز بسیاری از آحاد ملت در فقر به سر می‌برند و دروغ در عرصه سیاست رایج است و فساد در عرصه‌های مختلف حضور دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید بدانیم که برگشت به ارزش‌های انقلاب تنها راه حل مشکلات جامعه است و مسئولان به این نکته توجه داشته باشند که سیاست‌زدگی تا به امروز چیزی جز بدبختی برای ما به همراه نداشته است.

آیت‌الله ملک‌حسینی خاطرنشان کرد: اگر نزاع‌های چپ و راست و یا هر عنوان دیگری و به بهانه‌های مختلف در جامعه ادامه یابد و در منطقه ما بومی‌گرایی و منطقه‌گرایی ضمیمه سیاست‌زدگی شود باز هم مشکلات ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه به اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: اقتصاد مقاومتی یعنی اقتصاد با روح و اندیشه ایثار باید جایگزین بی‌التزامی و بی‌فکری و اسراف و بدخرجی شود تا بر فقر و مشکلات اقتصادی پیروز شویم.

نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: مسئولان واقعیات را بپذیرند و بدانند بیکاری بکی از معضلات اصلی جامعه است که اگر برطرف نشود لکه ننگی بر انقلاب خواهد بود.

آیت‌الله ملک‌حسینی گفت: اگر مدیریت‌ها بر پایه سیاست‌زدگی و خویشاوندی و آنچه ارزش نیست شکل پذیرد بدون شک معضلاتی همچون فقر و بدبختی بیکاری حل نشدنی خواهد بود.

وی در ادامه تصریح کرد: باید شایسته سالاری و توجه به منویات مقام معظم رهبری در دستور کار ما قرار گیرد تا راه برون رفت از مشکلات را به درستی طی کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: