« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۵۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۳:۳۸
طی روزهای اخیر در رسانه‌ها به خصوص در طیف خود اصلاح‌طلبان در خصوص وزیر بهداشت مطالبی نوشته شد که نشان داد از نیروهای قوی خود هم واهمه دارند

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com:

احمد خورشیدی‌آزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج در خصوص برخی هجمه‌های چند روز اخیر به وزیر بهداشت از سوی جریان اصلاحات، اظهار کرد: به عنوان کسی که در نقطه مقابل مشی سیاسی آقای وزیر بهداشت قرار دارم وی را قوی‌ترین وزیر کابینه روحانی می‌دانم.

وی افزود: طی روزهای اخیر در رسانه‌ها به خصوص در طیف خود اصلاح‌طلبان در خصوص وزیر بهداشت مطالبی نوشته شد که نشان داد از نیروهای قوی خود هم واهمه دارند.

خورشیدی‌آزاد تصریح کرد: وزیر بهداشت را از گذشته همه می‌شناسند و به فردی عملگرا معروف است لذا باید دید دلیل مواضع اخیر جریان اصلاحات نسبت به قاضی‌زاده هاشمی چیست.

دبیر جمعیت خدمتگزاران انقلاب اسلامی در همین خصوص با بیان اینکه در جراید و رسانه‌های جریان اصلاحات مطلبی در خصوص وزرای ضعیف دیده نمی‌شود، با نام بردن از تعدادی از این وزرا گفت: وزرایی همچون نفت و آموزش و پرورش و صنعت جز ضعیف‌ترین‌ها هستند که در بسیاری از موارد عملکرد آن‌ها قابل نقد است.

خورشیدی‌آزاد در پاسخ به این سؤال که برای مثال نقاط ضعف این افراد را در چه موضوعاتی می‌دانید، تصریح کرد: برای نمونه از وزیر نفت شروع می‌کنیم که در آخرین عملکرد ضعیف خود با آن که فرد با تجربه‌ای محسوب می‌‌شود در دیپلماسی و قصه کاهش قیمت نفت بسیار ضعیف عمل کرد.

وی گفت: کوچکترین مقاومت و حرکتی در قبال این اقدام عربستان از سوی وزیر نفت ندیدیم در حالی که در گذشته وقتی در این زمینه چنین بحث‌هایی وجود داشت وزرای نفت با همکاری سایر اعضای اوپک گروه‌هایی تشکیل می‌دادند و رایزنی این گروه‌ها بسیار مؤثر بود.

دبیر جمعیت خدمتگزاران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه هر چه وزیر نفت عربستان می‌گفت ما نمی‌باید می‌پذیرفتیم، افزود: توجه بیش از حد به پیمانکاران خارجی در صنعت نفت و ترجیح دادن آن‌ها به پیمانکاران داخلی که به مراتب قوی‌تر از پیمانکار خارجی آن هم بدون هر دلیل و علت بودند از دیگر نقاط ضعف وزیر نفت به شمار می‌رود.

خورشیدی‌آزاد به مصادیق دیگری از ضعف در مدیریت وزارت نفت اشاره کرد و افزود: در خصوص میادین مشترک هم ضعیف عمل کردیم در حالی که در 7 تا 8 سال اخیر کارهای خوبی انجام داده بودیم.

این فعال سیاسی ادامه داد: اگر بخواهم از ضعف‌های وزیر نفت بگویم، در گذشته و در بحث دکل‌های حفاری خودکفا شده بودیم که ایشان جلوی کار را گرفت و پروژه را با 850 میلیون دلار به چینی‌ها واگذار کرد که این گوشه‌ای از عملکرد کسی است که ادعای تجربه در مدیریت صنعت نفت را دارد لذا انتظار از چنین افرادی در مسند وزارتخانه‌ها بیشتر بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: