« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۵۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۶:۳۰
رئيس شوراي شهر ديشموک گفت : حجت الاسلام بزرگواري نماينده شهرستان کهگيلويه در مجلس شوراي اسلامي ديوار برلين را براي ما شکافت!

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com:
آریا-حسن اميريان در نشست شوراي اداري کهگيلويه در آموزش و پرورش ديشموک ضمن اعلام اين خبر اظهار داشت : بزرگواري با ايجاد محور درغک براي ما ديوار برلين را شکافت و اکنون ديشموک سردسيري و گرمسيري با هم در ارتباطند .

اين مسئول اظهار داشت : اگر چه در حال حاضر نماينده کهگيلويه در مجلس در معاملات سياسي  ، فرهنگي و اقتصادي سهم چنداني ندارد ولي با اين حال وي با جديت در حال کار و تلاش است .

وي با اعلام اينکه ديشموک مظلوم واقع شده است ادامه داد : متاسفانه سهم خواهي ها سبب شده که اين بخش مورد ظلم قرار گيرد و هيچ تلاشي براي برون رفت از اين وضعيت تا کنون صورت نگرفته است .

اميريان تاکيد کرد : متاسفانه شعار مقام معظم رهبري در خصوص رفع محروميت ها در ديشموک به هيچ وجه محقق نشده است .

اين مسئول با اعلام اينکه لوله هاي گازي بسياري از صعب العبورترين مناطق استان مي گذرد و به کشور هاي خارجي مي رسد افزود : زماني که نوبت گازرساني به ديشموک مي رسد گفته مي شود اين طرح مقرون به صرفه نيست و آقايان صحبت ازing و cng براي تامين گاز اين بخش به ميان مي آورند .

وي در پايان گفت : اغلب جلساتي که در خصوص رفع مشکلات ديشموک در شهرستان کهگيلويه برگزار شده جواب نداده و تصميمات گرفته شده محقق نشده است .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: