« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۵۰۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۳
در جلسه اي با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد آخرين وضعيت پروژه هاي عمراني شهرستان لنده بررسي شد

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com:

در جلسه اي با حضور دکتر خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد،جمعی از معاونین و مدیران کل استانداری ،جمعی از مدیران کل استان ،امام جمعه ،فرماندار و جمعی از مسولین شهرستانی آخرين وضعيت پروژه هاي عمراني شهرستان لنده بررسي شد .

پژمان نیک‌اقبالی معاون عمرانی و امور هماهنگی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ،هدف از برگزاری نشست‌های بررسی وضعیت پروژه‌های عمرانی در شهرستان‌ها را ، بررسی روند اجرا و مشکلات و موانع اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها دانست.

نیک‌اقبالی افزود: پس از بررسی پروژه‌ها در فرایند زمانی که قریب به دو ماه خواهد بود نتایج تصمیمات اتخاذ شده در این نشست‌ها دوباره مورد ارزیابی قرار خواهد و مردم از روند اجرا نیز با خبر خواهند شد.
نیک‌اقبالی گفت: مسئولان استانی و شهرستانی باید پروژه‌های خود را به صورت مستمر رصد کرده تا هم از روند اجرا و هم از کیفیت اجرا با خبر باشند و بتوانند در شرایط و مواقع اضطراری به درستی تصمیم‌گیری کنند.

                                                                                            

همچنین حسن نوروزی معاون برنامه‌ریزی استاندار کهگیلویه و بویراحمد،میزان اعتبارات شهرستان لنده در سال 93 را بیش از 150 میلیارد ریال دانست.

وی افزود ،این اعتبارات از محل اعتبارات ملی، تملک دارایی، داخلی، ماده 180 و ماده 10 و 12 در جهت ساماندهی و اجرای پروژه‌های عمرانی به این شهرستان اختصاص یافته است.

در ادامه این جلسه استاندار کهگیلویه وبویراحمد و همراهان در شورای اداری شهرستان لنده  در نشست چند ساعته صبح و عصر، بصورت مرحله ای در بخش های مختلف آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه های عمرانی وطرح هایی که نقش موثری در ساختار اقتصادی و خدمات رسانی به مردم این شهرستان را دارند، مورد بررسی قرار داد و نسبت به رفع مشکلات، موانع پیشرفت و پیگیری امور آنها بحث ،بررسی و دستورات لازم را صادر نمود.

گفتنی است در ابتدای ورود دکتر خادمی و هیئت همراه به شهر لنده مسولان شهرستانی در ورودی شهر به استقبال انها رفته و ضمن خیر مقدم به اتفاق در گلزار شهدای لنده حاضر و با نثار فاتحه بر تربت پاک شهداء، یاد و خاطره این شهیدان را گرامی و نسبت به مقام شامخ و والای آنان ادای احترام نمودند.


این خبر تکمیل می گردد.......

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: