« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۰ - ۱۰:۱۵
اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد درهمایشی با عنوان " هم اندیشی با هدایتخواه ":   دعوت ازهدایتخواه براي حضورمجدددرعرصه انتخابات اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد در همایشی با عنوان " هم اندیشی با هدایتخواه " با هدف جلب رضایت وی برای بازگشت به صحنه انتخابات در مسجد امام علی (ع) شهرک امام حسین (ع) گردهم آمدند تا بتوانند نماینده دو دوره گذشته خود در مجلس شورای اسلامی اسلامی را این برای کاندیدا شدن قانع کنند. برخی از سخنرانان خواستارحضوروي شدند که مخبر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از دست آنها ناله سر داد که مگر می شود با " قرآن " هم شوخی کرد و من تصمیم خود را چهار سال پیش به دوستان همقطاری ام گفتم و از پنج ماه پیش بر تصمیم خود اصرار کردم اما دوستان تلاشی برای تعیین کاندیدای جانشین من نکردند و من خودم با یکی از رسانه ها مصاحبه داده که دیگر نامزد انتخابات مجلس نهم شورای اسلامی نمی شوم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در ابتداء سخنانش به نقد دفاعیات رئیس دفترش پرداخت و از دادن دومین تذکر به وی در چند ماهه اخیر بخاطر چنین دفاعیاتی خبر داد.هدایتخواه گفت: هرچه ما داریم به برکت نظام و انقلاب است و چون این برکت را از نظام و انقلاب داریم باید زندگی مادی و معنوی خود را به پای آنها بریزیم.وی یکی از ویژگی های اصولگرایی را " تشخیص تکلیف " دانست و اظهار داشت: به این نتیجه رسیده ایم که اکنون رهبری انقلاب نگرانی های شان در بحث فرهنگی است من نیز در این راه و برای رفع دغدغه های شان قدم بردارم.نماینده شهرستان بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی افزود: اکنون خطری که نظام را تهدید می کند حول محور مسائل فرهنگی است و دشمن در این راه تمام تلاش خود را بکار گرفته است.

هدایتخواه با تاکید براینکه من تصمیم خودم را گرفته ام که به دغدغه های مقام معظم رهبری لبیک گویم در ادامه به تشریح چگونگی ورود خود به صحنه انتخابات مجلس شورای اسلامی قبل از مجلس هفتم پرداخت.وی گفت: برای مجلس هفتم که دوستان اصرار کردند در بین راه 500 صلوات نذر کردم تا مسوولیت جریان بر دوش من گذاشته نشود اما دعای ما مستجاب نشد و در نهایت به لطف پرودگار و تلاش دوستان در دو مجلس شورای اسلامی حضور داشتم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با قبول این موضوع که برخی نقایص هنور وجود دارد و کاستی هایی نیز قابل مشاهده است ، یادآور شد: در این دوره از انتخابات از دوستان خواستم که کاندیدایی برای جایگزینی من معرفی کنند اما این دست و آن دست کردند.

هدایتخواه با پرداختن به دلایل خود برای حضور نیافتن در انتخابات مجلس نهم شورای اسلامی گفت: حدود پنج ماه پیش در نشستی خصوصی با 20 نفر از شورای اصولگرایان بویراحمد و دنا " قرآنی " گذاشتم تا موضوع نیامدن من محفوظ و آنها دنبال کاندیداهای جایگزینی باشند حتی برخی مدیران احتمالی را هم گفتم بروید با آنها صحبت کنید.

وی افزود: من حتی به آقای نوذری استاندار قبلی هم گفتم که قصد حضور در صحنه انتخابات مجلس نهم شورای اسلامی را ندارم و اگر مساله ای را پیگیری می کنم حق مردم است و وظیفه پیگیری حق مردم نیز از تکالیف من می باشد.مخبر کمیسیون فرهنگی مجلس با تاکید بر قبولی خود در همین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه بویراحمد و دنا ، بیان داشت: خیلی از کسانی که مخالف سرسخت ما بودند اکنون پیام داده اند که اگر بیایی حمایتتت می کنیم و از سویی تقسیم آراء رقباء نیز بخوبی قابل مشاهده است.

هدایتخواه از مخالفت یکنفر از اعضاء شورای مرکزی تصمیم گیر جبهه اصولگرای بویراحمد و دنا برای حضور وی در انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی خبر داد و اظهار داشت: نمی خواهم اسمش را بگویم چون شما در این نشست اگر نامش را شنیدید بسمت وی هجمه می برید اما من با صحبت های وی موافق بودم.

وی گفت: اکنون که کنار کشیده ام می خواهم از شما بپرسم اگر کسی خود را ولایتمدار و " عمار " می داند مگر نباید به " عین عمار آقا " پاسخ دهد؟ و اگر می گویئم تکلیفی هست باید آن را ادا کنیم.نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه اگر امروز اشکالی وجود دارد ربطی به او ندارد ، یادآور شد: یقین بدانید در انتخابات مجلس نهم شورای اسلامی در هیچ حوزه ای نامزد نمی شوم و در هیچ جایی از کشور مسوولیت وزیری و رئیس سازمانی را هم نمی پذیرم.

وی افزود: تصمیم گرفته ام در همین شهر پیش همین مردم بمانم و کار فرهنگی کنم.

عضو جبهه پایداری ، انتخاب نفر جایگزین خود را به شورای تصمیم گیر واگذار نمود و اظهار داشت: هر فردی را که شورا از لحاظ تحصیلات ، تجربه و سایر ملاک های دیگر اصلح بداند ما نیز حمایت می کنیم.هدایتخواه افزود: اصولگرایی اقتضاء می کند همه ما متحد بوده و از انسجام لازم برخوردار باشیم و از تک روی در تصمیم خودداری کنیم.وی از عملکرد برخی افراد در این نشست که اگر شما نیایید شکست اصولگرایی قطعی است انتقاد و خاطرنشان کرد: شرایط بگونه ی است که آراء رقباء تقسیم شده و جریان اصلاحات هم از شخص خاصی حمایت می کند.

این نماینده مجلس افزود: از دوستان اصولگریی که در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی پیروز می شوند می خواهم به فکر دور بعد آن نباشند و بگذارند دیگر دوستان شان هم نماینده مجلس شوند.با کنار رفتن قطعی " ستار هدایتخواه " از نامزدی انتخابات مجلس نهم شورای اسلامی همچنان تلاش ها برای بازگرداندن وی به این صحنه  ادامه دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: