« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۴۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۹
آیت الله ملک حسینی :سیاست زدگی، مشغول بودن مسئولان به یکدیگر، قومگرایی و امثال آنها راه توسعه و پیشرفت را می گیرد و غضب الهی را بدنبال خواهدداشت

 سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com :
تقوی نژاد در دیدار با آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و عضومجلس خبرگان رهبری ضمن اشاره به پیشگامی بانک سپه در ارائه برخی خدمات نوین بانکی بعنوان اولین بانک در کشور گفت: این بانک برای کمک به توسعه کشور در سالهای اخیر در کنار خدمات رسانی به اقشار مختلف مردم شروع به همکاری نزدیک با بخشهای نظیر نفت مراکز علمی و دانشگاهی کرده است.
وی افزود: بانک سپه در تولید محصولات راهبردی مانند سیمان و فولاد گامهای اساسی برداشت بطوری که 40 درصد تولید سیمان از آن بانک سپه بوده است. همچنین تولید 70 درصد کنستانتره فولاد با مشارکت بانک سپه انجام می شود.

وی اظهار داشت: بانک سپه در فارس با سرمایه گذاری یک میلیارد و 300 میلیون دلاری و 7 هزار میلیارد ریالی در زمینه طرح اتیلن مرکزی پتروشیمی های فسا، داراب، فیروزآباد و جهرم نقش ارزنده ای در جهش اقتصادی این استان خواهد داشت.
رئیس هیأت مدیره بانک سپه گفت: 7 میلیون تن گندم به ارزش 80 هزار میلیارد ریال در سالجاری خریداری شد که بانک سپه بعنوان بانک عامل به محض اتمام فصل برداشت این محصول، کلیه مطالبات کشاورزان را پرداخت کرد.

* بانکها از مدیریت مالی حضرت علی (ع) الگو برداری کنند
آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، در این دیدار ضمن تشریح برخی ابعاد زندگی حضرت علی (ع) به خصوص مدیریت مالی آن حضرت گفت: تعهد حضرت علی(ع) بر ثروت مردم تحت اختیار شان و تخصص ایشان در استفاده بهینه از آن با نظارت کامل جهت جلوگیری از حیف و میل باعث شد هیچ جای تاریخ از ایشان گله ای مبنی ضعف مدیریت مالی ثبت نشود.
عضو مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: تجمیع ثروتها و استفاده بهینه از آن توسط بانکها در اسلام و فعالیت حضرت علی (ع) پیشینه دارد و هیچ کسی از عدم موفقیت و مصرف سود حاصل از سرمایه گذاری در زمینه های فرهنگی و اجتماعی توسط آن حضرت سخن به میان نیاورده است.
آیت الله ملک حسینی اظهار داشت: حضرت علی در یک حضور 5 ماه و نیم در بصره و انتصاب دو مدیر و نظارت بر عملکرد آنها، مشکل مسکن و غذای آن شهر را با مدیریت و پشتکار برای همیشه حل کرد. بنا بر این استفاده بهینه از امکانات با مدیریت دلسوزانه تمام مشکلات را حل خواهد کرد.
وی خاطر نشان کرد: سیاست زدگی، مشغول بودن مسئولان به یکدیگر، قومگرایی و امثال آنها راه توسعه و پیشرفت را می گیرد و غضب الهی را بدنبال خواهدداشت.
وی ضمن اشاره به ثروتهای خدادادی کشورمان افزود: بر اساس گزارش سازمان ملل ،ایران با اختصاص 13 درصد از ثروت خدادادی و یک درصد از کل جمعیت جهان به خود، باید جزء چند کشور ثروتمند اول دنیا باشد.(بنکر)

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: