« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۴۷۱۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۰
ارتحال عالم عالیقدر حضرت آیت الله محمدرضا مهدوی کنی خيل دلدادگان ولايت و خط تابناك روحانيت را داغدار و هاله ای از غم و اندوه را در فضای سیاسی، علمی و اجتماعی کشور حاکم کرد

 

                                  بسم الله الرحمن الرحیم
          "اذا مات العالم ثلم في الاسلام ثلمه لاسيدها شيء"
ارتحال عالم عالیقدر حضرت آیت الله محمدرضا مهدوی کنی، يار ديرين و وفادار امام و بازوي توانمند و همراه هوشمند مقام معظم رهبري پس از چند ماه تحمل درد و رنج بيماري و نزديك به شش دهه مجاهدت انقلابي و ثبت سوابق درخشان در كارنامه افتخارآميز خود خيل دلدادگان ولايت و خط تابناك روحانيت را داغدار و هاله ای از غم و اندوه را در فضای سیاسی، علمی و اجتماعی کشور حاکم کرد.

مرحوم حضرت آیت‌الله مهدوی کنی نقش بسزایی در نشر و گسترش معارف دینی و اسلامی چه در مقام تألیف آثار و چه در موقعیت تدریس و ترویج علوم دینی داشتند و در پاسداری از ارزش‌های انقلاب و نظام همواره با قاطعیت و بصیرت موضع‌گیری می‌کردند ، به طور یقین خدمات ایشان هیچ‌گاه از خاطر ملت و دوستداران انقلاب فراموش نخواهد شد.

اینجانب اين ضايعه مؤلمه را به همه شهروندان و مسئولان نظام اسلامی ایران تسلیت گفته و برای ایشان علو درجات الهی را از درگاه خداوند منان خواستارم.

                                                                   مهندس محمد تقی تقی زاده

                                                                           شهردار لنده

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: