« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۴۶۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۶
متاسفانه در طول يكسال گذشته تا كنون عملاً شاهد هيچ گونه افتتاحي در سطح شهرستان لنده نبوده ايم اگر هم بود آن قدر ناچيز بود كه بار خبري قوي در پي نداشت

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com:
 پايگاه خبري تحليلي خبر لنده نوشت: ، با گذشت قريب به 7 ماه از شروع سال جديد مُهر خاموشي همچنان بر پيشاني پروژه هاي عمراني شهرستان لنده حك شده است كه خيال بيداري ندارد به همين خاطر نياز است كه مسئولان شهرستان لنده با عزمي راسخ نسبت به راه اندازي اين پروژه ها با مديريت جهادي اقدام كنند.

متاسفانه در طول يكسال گذشته تا كنون عملاً شاهد هيچ گونه افتتاحي در سطح شهرستان لنده نبوده ايم اگر هم بود آن قدر ناچيز بود كه بار خبري قوي در پي نداشت .

پروژه هاي كه در زمان كلنگ زني از سوي مسئولان دستگاه هاي اجرايي وعده بهره برداري چند ماهه مي دادند در آستانه يكمين سالگرد و يا دومين و شايدهم چندمين سالگرد خود مي باشند.

پروژه آبرساني به روستاهاي بخش مركزي در حوزه چهاراه آل طيب و روستاهاي بيشه اي ، رچ ، دوك و ... در زمان شروع با حضور معاون برنامه ريزي استانداري و نماينده مردم شهرستان لنده در مجلس شوراي اسلامي كلنگ زني  شد كه در زمان شروع با پيشرفت 60درصدي جلو رفت، ولي متاسفانه در ادامه عمليات پروژه آبرساني به طور كامل تعطيل شد و عملاً آبرساني به روستاهاي فوق الذكر به سالهاي آتي ختم شد.

ساير پروژه هاي ديگر شهرستان لنده نيز دست در دست اين پروژه گذاشته و با حناي كمبود اعتبار دستان خود را سرخ نگه مي دارند تا دستشان تهي نباشد.

با وجود تخصيص 30درصدي  اعتبارات كميته برنامه ريزي شهرستان لنده به ادارات داراي پروژه متاسفانه هنوز دودي از كنده اين ادارات بلند نشده است و همچنان اجاق ادارات متولي پروژه هاي عمراني سوت و كور مي باشد.

به راستي حق و حقوق مردم با گذشت 7 ماه از سال بر عهده چه كسي يا كساني مي باشد، چرا مسئولان از پاسخ دادن به خبرنگاران و اصحاب رسانه متواري اند و مهر سكوت بر لبانشان گذاشتند.

علي رغم پيگيري هاي مداوم فرمانداري شهرستان لنده در جلسات شوراي اداري و صدور التماتيم هاي گوناگون به مسئولان ، پاي پروژه هاي عمراني شهرستان لنده همچنان مي لنگد و شاهد بي اعتنايي مسئولان نسبت به حقوق حقه مردم در خصوص اين پروژه ها هستيم.

به هرحال اميدواريم مسئولان شهرستان لنده كمي بيشتر به حق و حقوق عامه مردم توجه كنند چرا كه آنان ولي نعمتان اين انقلابند و بايد از مسئولان شهرستان لنده مطالبات قانوني خود پيگيري كنند ، اين يادداشت به منزله زير سئوال بردن خدمات ارزشمند دولت و نظام نيست بلكه گلايه مردم در خصوص راكد ماندن پروژه هاي شهرستان مي باشد.

شهرستان لنده در 200کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
امير حسين
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۱
0
0
خدايش خوب نوشتيد واقعا مسئولان و مديران پروازي جز روفتن و اومدن به لنده و هدر دادن بنزين چه كاري تو اين هفت ماه انجام دادن. افرين از حق مردم دفاع كنيد نترسيد ما پشت سرشما هستيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: