« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۴۱۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۶
ما حق داریم که هر جا پای ارزش ها در میان باشد به وظیفه انقلابی و اصولی خود عمل کنیم و با آموزه هایی که قرآن به ما یاد داده است از ملامت کنندگان بی بصیرت نهراسیم و پاسخگوی دغدغه های رهبری عزیز و ملت ایران باشیم

 آوای دنا:،سید علی محمد بزرگواری در نشست علنی امروز یکشنبه 2 شهریور مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور گفت: هفته دولت را به همه دولت مردان صدیق جمهوری اسلامی ایران از اولین دولت تا دولت فعلی تبریک می گویم و برای شادی روح شهیدان رجایی و باهنر صلوات می فرستیم.

نماینده مردم کهکیلویه ، بهمئی و چران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما نماینده و عصاره مردمی هستیم که با اعتقاد به ارزش ها که در راس همه ارزش ها کلمه توحید است و با تعبد و تبعیت از مرجعیت دینی و ولایت مطلقه فقیه در عصر غیبت انقلابی را با این عظمت به وجود آورده و تا پای جان خود و فرزندانشان از ارزش های این انقلاب دفاع کردند.

وی تصریح کرد: ما نماینده و عصاره مردمی هستیم که با مقاومت خود تمامی توطئه ها و فتنه های دشمنان داخلی و خارجی این انقلاب ارزشی را خنثی نمودند که اوج سرکوبی فتنه ها و فتنه گرها در 9 دی سال 88 بود که توده های مردمی به صورت کاروان ها و هیات های مذهبی برای دفاع از عاشورا و امام حسین (ع) و ارزش های انقلاب اسلامی و ولایت مطلقه فقیه به صورت دریای خروشان به میدان آمدند و خش و خاشاک های فتنه را به زباله دان تاریخ فرستادند.

بزرگواری افزود: ما حق داریم که هر جا پای ارزش ها در میان باشد به وظیفه انقلابی و اصولی خود عمل کنیم و با آموزه هایی که قرآن به ما یاد داده است از ملامت کنندگان بی بصیرت نهراسیم و پاسخگوی دغدغه های رهبری عزیز و ملت ایران باشیم. استیضاح اخیر که هیچ رنگ و بوی سیاسی نداشت و هیچ گروه و جریان سیاسی خاص نتوانست به آن خط دهی کند از جمله وظایف قانونی، اصولی و انقلابی ما بود که به آن عمل کردیم و هیچ توجهی به خط دهی سلطه رسانه های بیگانه و رسانه های زنجیره ای معاند  وافراد سبک مغز در استان ها نخواهیم داشت.

وی تصریح کرد: به وزارتخانه های ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش تذکر دلسوزانه ای می دهیم که حواس خود را جمع کنیم و بیش از این تعامل بین دولت و مجلس را بر هم نزنید و به ریاست جمهور تذکر می دهم که آیا سرپرست قرار دادن فردی از مجلس که رای  اعتماد نگرفته است و شخصا در استعفای خود اعلام کرده که به خاطر رسالت و ناراحتی قلبی نمی توانم میراث فرهنگی را اداره کنم . شایسته است در راس وزارتخانه ای با عظمت و حساس مانند وزارت علوم قرار گیرد آیا در میان 60 هزار هیات  علمی و فرهیخته و دانشمندان دانشگاههای کشور کسی نبود که به این سمت گماشته شود و یا تعامل با مجلس به لجبازی تبدیل شده است که امیدوارم این گونه نباشد.

بزرگواری با تاکید بر اینکه باید به وزارت نفت درخصوص استخدام 4 هزار نفر در این وزارتخانه تذکر داد و گفت: به وزیر نفت تذکر می دهم که وقتی 55 هزار نفر پس از آگهی وزارت نفت در آزمون استخدامی این وزارتخانه شرکت کرده و در این میان 4 هزار نفر پذیرفته شدند و پس از مصاحبه و تشکیل پرونده چرا باید پس از 18 ماه همچنان سرگردان باشند.

وی گفت: به وزیر نیرو تذکر می دهم که پس از کش و قوس های فراون که در خصوص حق آبه شهرهای دهدشت و چران از سد کوثر به وجود آمد و ماده 215 آن حل شده است لازم است در مقدمات ردیف بودجه قرار گرفتن آن در بودجه سال 94 فراهم شده و پروژه آن اجرایی شود.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس افزود: به وزارت نیرو درباره بحران آب در شهرستان های بهمئی و راه اندازی پروژه آبرسانی در سد کوثر به شهر لیکک در سال 91 کلنگ زنی شده و باید تا سال 94 به بهره برداری برسد اما تاکنون فقط 25 درصد آن پیشرفت داشته که باید در این زمینه اقدامات لازم اتخاذ شود همچنین از صدا و سیما نیز تشکر می کنم که در کنار روشنگری مردم نسبت به نقشه های دشمنان ایران به تنهایی در کنار سلطه رسانه ای صهیونیست  جهانی ایستادند.

منبع/خانه ملت

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
امین دهدشتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
0
0
خود گویی وخود خندی الحق که هنرمندی!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-x
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: