« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۴۰۸۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۲
نماینده مردم تهران:حتی شاه وقتی با مخالفان خود صحبت می‌کرد به آنها نگفت به جهنم بروند بلکه گفت: پاسپورت بگیرند و به خارج از کشور بروند در واقع این نوع ادبیات رئیس جمهور دیکتاتور مآبانه است که رئیس جمهور باید پرهیز کند

 

به گزارش آوای دنا ،روح الله حسینیان نماینده مردم تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به جلسه غیر علنی مجلس در مورد بررسی صحبت‌های روز گذشته رئیس جمهور گفت: 180 نفر از نمایندگان نامه‌ای را امضاء کردند و خواستار بررسی نحوه ی صحبت‌های رئیس جمهور شدند.

وی درباره‌ی نتیجه جلسه به مزاح گفت: نمایندگان تصمیم می‌گیرند که به جهنم بروند یا نروند.

این عضو جبهه پایداری با بیان این که در پایان جلسه تصمیم گیری لازم انجام خواهد شد، گفت: هیات رئیسه تصمیم می‌گیرد که به رئیس جمهور تذکر دهد تا از این گونه سخنانی که موجب تنش در جامعه ما می‌شود، بپرهیزد.

حسینیان در پاسخ به این سوال که چرا با تمام توهین‌هایی که احمدی‌نژاد در دوران ریاستش کرده بود اینگونه برخورد نشد، گفت: هیچگاه احمدی‌نژاد اینطور صحبت نکرد.

نماینده مردم تهران در مجلس به سخنان خود در جلسه غیر علنی اشاره کرد و گفت: رئیس جمهور مطابق اصل 113 قانون اساسی مقام دوم کشور است و اگر بنا باشد رئیس جمهور با منتقدین و مخالفان خود این گونه صحبت کند قطعا جایگاه رئیس جمهور تضعیف خواهد شد.

وی با بیان این که سخنان رئیس جمهور بدعتی را ایجاد می‌کند، گفت: حتی شاه وقتی با مخالفان خود صحبت می‌کرد به آنها نگفت به جهنم بروند بلکه گفت: پاسپورت بگیرند و به خارج از کشور بروند. در واقع این نوع ادبیات رئیس جمهور دیکتاتور مآبانه است که رئیس جمهور باید پرهیز کند.

وی خطاب به رئیس جمهور گفت: رئیس جمهور می‌گوید من مسئول بهشت رفتن مردم نیستم چطور شده الان مسئول جهنم رفتن شده است.

حسینیان با بیان این که این نوع ادبیات عصبانیت رئیس جمهور را نشان می‌دهد، اظهار کرد: رئیس جمهور قول داد صد روزه تحولی در اقتصاد ایجاد کند اما اکنون آمار تورم نقطه به نقطه را می‌دهد در حالی که تورم سالیانه گفته نمی‌شود. بنابراین رئیس جمهور عصبانی است از این که تورم چندان مهار نشده و هچنین در سیاست خارجی چندان موفق نبوده است.

حسینیان افزود: به رئیس جمهور از این بابت حق می‌دهیم اما راه عصبانیت توهین به منتقدان نیست. راه حل عصبانیت، کمک گرفتن از بنیه علمی کشور و دانشگاههاست که از آنها بخواهند از تجربیاتشان استفاده کنند.

حسینیان اظهار داشت: دولت پیرمردها نمی‌تواند خوب کار کند.

به گزارش ایسنا، در این هنگام خبرنگاری از او پرسید اکنون که یکی از وزرای جوان در حال استیضاح است و وی پاسخ داد: او به دلیل خوب کار نکردن استیضاح می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: