« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۲
امام با اقتدارش و شجاعت بی مثالش هیمنه استکبار را به لرزه در آورد او مانند حضرت موسی با فرعونیان زمان خود جنگید و مانند ابراهیم (ع) بت ها را شکست و مانند حضرت محمد (ص) ابو جهل و ابولهب ها را به عقب راند و ظلم و تبعیض نژادی را پایان  داد

آوای دنا: مراسم عزاداری بیست و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی در لنده با حضور رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد ،مدیر کل کمیته امداد استان ،حمعی از مسولان محلی ، جمع کثیری از مردم شهرستان، فرماندار شهرستان و امام جمعه لنده برگزار شد.

در این مراسم حجت الااسلام الهی نیا سر پرست سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان ، ضمن خیر مقدم و عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن 14 خرداد، سالگرد ارتحال امام خمینی اظهار کرد: امام خمینی شخصیتی بزرگوار بودند و افراد باید در عملکرد از ایشان الگوبرداری کنند.

در ادامه متقی مدیر کل کمیته امداد استان با اشاره به برخی از ویژگی‌های شخصیتی امام راحل بیان کرد: ایشان رهبری الگو و نمونه بودند و ایران اسلامی اقتدار کنونی خود را مرهون تلاش‌های ایشان است.
ایشان شجاعت را یکی دیگر از ویژگیهای امام خمینی بر شمرد و افزود :یکی از برجستگیهای امام شجاعت ایشان بود و معمولا سیاستمداران و رهبران اگر از این الگو برخوردار نباشند نمی توانند اهداف خود را پیاده نمایند.
وی افزود : امام با اقتدارش و شجاعت بی مثالش هیمنه استکبار را به لرزه در آورد و مانند حضرت موسی با فرعونیان زمان خود جنگید و مانند ابراهیم (ع) بت ها را شکست و مانند حضرت محمد (ص) ابو جهل و ابولهب را به عقب راند و تبعیض نزادی را پایان  داد.
مدیر کل کمیته امداد کهگیلویه و بویر احمد همچنین خاطر نشان کرد: امام سیاستمدار باهوش و زیرک بود ولی سیاست زده نبود.او یک فقیه جامع الشرایط بود ولی مرتجع نبود .امام یک روشنفکر تمام عیار بود اما غرب زده نبود.

متقی  با تبیین اهداف انقلاب و موفقیت‌های کسب شده توسط جمهوری اسلامی پس از پیروزی انقلاب اسلامی اضافه کرد: طی 35 سال گذشته جمهوری اسلامی با اقتدار به موفقیت‌های بسیاری دست یافته است.

ایشان با اشاره به پیشرفت‌های کشور در زمینه‌های مختلف، علمی و ... پس از پیروزی انقلاب اسلامی افزود: خوشبختانه طی این مدت با رهبری عالمانه امام خمینی و پس از ایشان با رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری، تلاش جوانان مرز و بوم و همچنین همدلی و وفاق ایران اسلامی به کشوری برتر در زمینه‌های مختلف تبدیل شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: