« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۷۴۴
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۴
در پی ارسال تجهیزات ورزشی به شهرستان کهگیلویه انجام شد:
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد از دکتر مهرداد کریمی مشاور جهادی دکترقالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی به منظور ارسال بعضی تجهیزات ورزشی به شهرستان کهگیلویه تقدیر و تشکر نمود.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد از دکتر مهرداد کریمی مشاور جهادی دکترقالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی به منظور ارسال بعضی تجهیزات ورزشی به شهرستان کهگیلویه تقدیر و تشکر نمود.


متن پیام تشکر به شرح زیر می‌باشد:

 بسم الله الرحمن الرحیم

من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق، 

سپاس یگانه معبود هستی که بر ما منت نهاد تا شاهد انسانهایی از جنس مردم باشیم که در راه خدمت به مردم و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سر از پانشناخته و استوار و با نشاط گام برمی دارند.

اندیشه و تلاش خدمت‌گزاران صدیق عمران و آبادانی ایران اسلامی هیچ گاه از یادها نخواهد رفت.

جناب آقای دکتر مهرداد کریمی مشاور جهادی دکتر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی مدت‌هاست که شاهد خدمات ارزشمند حضرتعالی و توسعه پرشتاب شما در این استان کهگیلویه وبویراحمد هستیم. خداونـد را شــاکریم که با درایـت، تدابــیر و اقدامات جنابعالی شاهد رشد و پیشرفت روز افزون در حوزه‌های مختلف سطح استان بوده‌ایم. درود بر اندیشه و همت بلندتان که رضایت خالق و مخلوق را به همراه داشته است.


خدمت بی منت به مردم، ردای پر افتخاریست بر دوش خدمتگزاران صدیق و خداجو، تا خویش را وقف آنانی کنند که در اندیشه والای رهبرشان ولی نعمتند ، عشق به مردم ، آنجا که با خدمت صادقانه پیوند می خورد پاداشی جز در پیشگاه پروردگار متعال نداشته و جمهوری اسلامی ایران مفتخر است که مدیرانی از جنس مردم پرورش داده که به برکت آن ، دولت و ملت یک روح باشند در دو کالبد تا پرچم پر افتخار میهن اسلامی را در افق عزت و سربلندی در اهتزاز نگه دارند ، یقینا در این میان حمایت از خانواده بزرگ ورزش نعمتی دو چندان است و افتخاری مضاعف برای ما.

بدینوسیله بر خود لازم دانستم از لطف و مساعدتهای بی بدیل جنابعالی در مسیر توسعه زیر ساخت های ورزش و ارسال تجهیزات به شهرستان کهگیلویه، به لطف یمن حضور و نگاه مسئولانه و متعهدانه جنابعالی این امر خداپسندانه میسر شد، مراتب قدردانی و تشکر خود را اعلام نموده و از خداوند متعال عمر طولانی و با خیر و برکت همراه با موفقیت ، عزت و سرافرازی آرزومندیم و همواره خواهان تداوم این عنایت پر مهر و ارزنده جنابعالی می باشیم.

با احترام: 

بهروز جهانبخش 
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین