« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۶۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵
راضیه آرچین :
راضیه آرچین فعال رسانه ای کهگیلویه و بویراحمد؛ در یاداشتی ضمن شرح حال مادر شهید خوید و ارزوی این مادر خطاب به مسولان نوشت:فرصت شمار صحبت کز این دوراهه منزل/چون بگذریم دیگر نتوان به هم رسیدن..
پایگاه خبری آوای رودکوف:راضیه آرچین فعال رسانه ای کهگیلویه و بویراحمد؛ در یاداشتی ضمن شرح حال مادر شهید خوید و ارزوی این مادر خطاب به مسولان نوشت:فرصت شمار صحبت کز این دوراهه منزل/چون بگذریم دیگر نتوان به هم رسیدن..


در این یاداشت آمده است:

شهید سید فضل الله خوید در سال 1337 در روستای "ده چل" سادات مشهدی از توابع شهرستان کهگیلویه به دنیا آمد، به دلیل نبود مدرسه و مشکلات زندگی مدرسه را ترک کرد و برای تامین معیشت خانواده به کشاورزی و دامداری روی آورد.

شهید خوید در عملیات كربلای 4 در سال 1365 در مبارزه با نیروهای بعثی عراق به شهادت رسید.
سال 1371 بنیاد شهید کهگیلویه شهادت ایشان را رسما اعلام کرد.

پس از آن تاریخ یک قبر در گلزار شهدای شهر دهدشت برای این شهید مفقودالاثر ساختند و چند سال بعد د در گلزار شهدا یاسوج نیز برای این شهید والامقام قبری ساخته شد؛ اما آن مرد آسمانی و شیر جبهه های جنگ جایی در زمین ندارد!

مادر شهید خوید سالهاست همه جا و از همه کس سراغ فرزندش را می گیرد .

اما وی این روزها با قاب عکس فرزند شهیدش آرزوی دیگری دارد گویی آرزویی فراتر از دیدن فرزند خویش!
شهید که باشی یک بار میمیری
مادر شهید که باشی هرروز می میری
مادر شهید مفقود الاثر که باشی هر ثانیه می میری!
مادری که این روزها پیر و فرتوت شده است و در همه همایش ها و یادواره های شهدا آرزوی خود را دیدار با رهبر فرزانه انقلاب  می داند؛ رهبری که هر دیده در طلبش حیران و سرگشته است و مادر شهید مفقودالاثر واله و شیدای این دیدار!

 مادری که این روزها در فضای مجازی  و حقیقی آرزوی خود را دیدار با امام و آقای خود می‌داند.

 امروز قلم خویش را گواه می گیرم و می نویسم از درد ها و زخم های مادر شهیدی که کمتر کسی او را درک می کند!

ای کاش مسئولان استانی ما آرزویی که مادر این شهید در غیاب فرزند شهیدش دل او را سراسر از نور و شگفتی می کند و قلب بی تابش را مرهمی می باشد اجابت کنند؛ 

در این روزهای کرونایی که شاهد مرگ تلخ کودکان، نوجوانان و جوانان  هستیم چگونه می توان انتظار داشت از مادر پیر و فرتوتی که دیگر نای راه رفتنش نیست و با کمک این و آن راه می رود؟!
  
 مادر شهید که این روز ها چشمانش سوسو می زند و کم سو شده است  چه تضمینی است برای در امان ماندنش از این ویروس منحوس یا خدای ناکرده هر اتفاق تلخ دیگری؟! 

 مادر شهید خوید منتظر است! منتظر  تا که شاید در آخرین ثانیه چشمانش به دیدار رهبرش منور شود تا از این دیدار بوی یوسف گمگشته اش را استشمام نماید؛ لذا انتظار است مسئولین استانی کهگیلویه و بویراحمد هر چه زودتر چاره ای بیندیشند تا این مادر شهید پیشوای صادق خویش را دیدار نماید و از این دیدار، میوه دلش را، آرامشی حاصل شودکه سال ها دل در طلب آن می بود.

پایگاه خبری آوای رودکوف برای این مادر منتظر آرزوی سلامتی و اجابت آرزویش از سوی مسئولین را دارد. 

 نویسنده : راضیه آرچین؛ آوای رودکوف / زمستان 1400

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین