« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۹
ارسالی از مخاطبان ؛
دکتر جاوید ریحانی علاوه بر اینکه رئیس دادگستری شهرستان بهمئی است ، شعبه اول دادگاه عمومی حقوقی ، شعبه اجرای احکام مدنی، و همزمان دادگاه انقلاب بهمئی را نیز اداره می باشد
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛سامان خوبی زاده در گزارشی نوشت: جاوید ریحانی در تاریخ 1 آبان 1400 بنا به پیشنهاد دکتر نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد و با حکم حجت الاسلام محسني اژه‌ای رئیس محترم قوه قضاییه؛ به عنوان رئیس دادگستری شهرستان بهمئی منصوب شد.


 ریحانی متولد 1371 بوده که سال ۱۳۹۴ بعنوان استعدادهای درخشان از دانشگاه علوم قضایی قوه قضائیه فارغ التحصیل شده و بدون آزمون در دانشگاه شیراز در مقطع ارشد رشته حقوق جزا و جرم شناسی پذیرفته شد.

همزمان با تحصیل در مقطع ارشد، دوره قضاوت خود را با موفقیت طی کرد و هم اکنون نیز دانشجوی مقطع دکتری حقوق جزا و جرم شناسی است.

ریحانی جزء قضات جوان استان کهگیلویه و بویراحمد است که در حال حاضر در سمت رئیس دادگستری شهرستان بهمئی همزمان  وقاضی  دو شعبه  می باشد.

ایشان یکی از مردمی و جهادی ترین قضات استان کهگیلویه و بویراحمد بوده و قریب به ۵ سال است که در شهرستان بهمئی در حال قضاوت است و محبوبیت فراوانی در بین مردم دارد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: