« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۶۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸
9 دی 1400در شهرستان لنده؛
مراسم با شکوه دوازدهمین سالگرد گرامیداشت ۹ دی با حضور مسئولین و قشر‌های مختلف مردم شهرستان لنده برگزار شد.
 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛مراسم با شکوه دوازدهمین سالگرد گرامیداشت ۹ دی با حضور مسئولین و قشر‌های مختلف مردم شهرستان لنده برگزار شد.

فتنه آمریکایی و صهیونیستی در ۹ دی نابود شد

حجت‌الاسلام سید محمود الهی نیا در این مراسم گفت:۹دی روزی است که مردم ولایت مدار ایران اسلامی حماسه بزرگی خلق کردند.

وی افزود:این روز باید در تاریخ جمهوری اسلامی جاودانه بماند.

حجت‌الاسلام الهی نیا در ادامه گفت:همانطور که ۲۲بهمن روز پیروزی انقلاب اسلامی است ۹دی هم جشن حفظ انقلاب است.

الهی نیا تاکید کرد:فتنه آمریکایی، صهیونیستی به فرموده ولی امر مسلمین، انقلاب اسلامی را تا لبه پرتگاه برده اما حضور مردم آنرا حفظ کرده است.

رئيس شوراي هماهنگی تبلیغات اسلامی لنده در پایان گفت:امیدواریم پرچم پرافتخاری که بنیان گذار جمهوری اسلامی به دست ملت سپرده و برای حفظ آن مقام معظم رهبری در طول این چند دهه خون دلها خورده است به دست صاحب اصلیش حضرت بقیه الله الاعظم برسد.

9 دی دعوای سیاسی بین دوجناح مطرح کشور نبود

حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل در مراسم ۹دی گفت:به طور قطع فتنه پایان ندارد و فتنه ۸۸هم آخرین فتنه نخواهد بود. وی افزود:اینکه اخیرا رهبر انقلاب دلسوزانه،نخبگان و فعالان سیاسی را به جهاد تبیین دعوت می کند در همین راستاست.

حجت الاسلام محمودی اصل تاکید کرد:وقایع سال ۸۸ واقعا فتنه بود و اگر بعد از ۱۲سال کسانی می خواهند آن را به دعوای سیاسی بین دو جناح مطرح در کشور نسبت دهند خیلی ساده اندیشانه بلکه از روی لجاجت است.

حجت الاسلام محمودی اصل گفت:خود سران غربی صراحتا اذعان کردند به اینکه فتنه ای کاملا آمریکایی صهیونیستی در کشور ما پیاده شد اما مردم بودند که با عنایت خدا چنان حماسه ای خلق کردند که در تاریخ ماندگار شد.

امام جمعه لنده تصریح کرد:نقطه شروع فتنه و رمز آشوب آن حوادث ناگواری برای کشور و انقلاب به وجود آورد طرح ادعای تقلب از سوی برخی کاندیدای شکست خورده در انتخابات ریاست‌جمهوری آن سال بود .

سخنران مراسم ۹دی شهرستان لنده گفت:یکی از بزرگترین مشکلات در آن مقطع خواص بودند عده ای از آنها مردود شدند که جز سران فتنه بودند و حامی آنها و مواضع علنی در دفاع از فتنه داشتند عده‌ای هم قبول شدند و با صراحت علیه فتنه و فتنه گران قیام کردند و تمام قد از نظام اسلامی حمایت کردند و عده‌ای هم فارغ از اینکه در دلشان فتنه بوده یا نبوده اما تحرک خاصی در محکومیت فتنه نداشتند ،گرچه انتظار این بود عمار گونه وارد صحنه مسائل سیاسی می شدند و توده های مردم را آگاه می کردند.

حجت‌الاسلام محمودی اصل گفت:نقش رهبر انقلاب و هدایت گری ایشان که با تیزبینی و دور اندیشی خاصی ملت را راهنمایی کردند و شیوه آن مدارا و جذب حداکثری بود که  در مهار فتنه بی بدیل بود و یکی از مهمترین اقدامات ایشان این بود که با مردم محوری کارها را پیش بردند و حضور مردم در صحنه را موثر ترین سلاح می دانستند.

امام‌جمعه لنده خاطرنشان کرد:در این دوسال ۹دی با سالروز شهادت یکی از بزرگترین مردان خدا   کسی که فاتح دلها شد حاج قاسم سلیمانی مقارن شد.

حجت الاسلام محمودی اصل در پایان گفت:در آستانه فاطمیه ضمن تشکر از همه مدیران، خانواده معظم شهدا و عوامل برگزاری و همه  مردم با پاسداشت این روز بزرگ بیعتی با حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و حاج قاسم سلیمانی کنیم که انشالله در سایه سار ولایت راه آنها را با قدرت ادامه خواهیم داد.


عکس و گزارش از بهروز عادل فر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: