« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۴۶۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۶
مسول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست با استاندار عنوان کرد؛
کمک کنید تا دانشگاه و دانشجو به رسالت مطاله‌گری خود بپردازد و تضارب آرا در دانشگاه وجود داشته باشد چرا که تک صدایی در استان و در دانشگاه درست نیست ؛ اجازه دهیم دانشجو با هر تفکری در دانشگاه ظهور و بروز داشته باشد....
 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج؛سید مسعود پرهیزگاری در نشست استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تشکل‌های دانشجویی به مناسبت ۱۶ آذر اظهار کرد: امیدواریم این حرکت ها تداوم داشته باشند و کمک کند تا فضای دانشجویی استان به سمت تضارب آرا پیش رود.


وی گفت: امروز روزی است که دانشجو فریاد زده و می‌گوید حاضر است تا پای جان برای ظلم ستیزی و استکبار ستیزی قدم بردارد.

این فعال دانشجویی افزود: اجازه بدهید دانشجو فریادگر باشد و آرمانخواه؛ ترسی از مطالبه‌گری نداشته باشد اما متاسفانه موانعی پیش روی مطالبه‌گری دانشجویان وجود دارد و برخی درصددند عامدانه یا جاهلانه صدای مطالبه‌گری دانشجویان را خاموش کنند.

وی گفت: معتقدیم جریان دانشجویی به خواب رفته و سیاست‌ بازی‌ها باعث شده که جریان دانشجویی از حرکت باز ایستد امیدواریم دولت مردمی آیت الله رئیسی به دانشگاه نگاه تحولی داشته باشد.

این فعال دانشجویی افزود: کمک کنید تا دانشگاه و دانشجو به رسالت مطاله‌گری خود بپردازد و تضارب آرا در دانشگاه وجود داشته باشد چرا که تک صدایی در استان و در دانشگاه درست نیست ؛ اجازه دهیم دانشجو با هر تفکری در دانشگاه ظهور و بروز داشته باشد.

رئیس بسیج دانشجویی استان افزود: 12 سال است که در استان ما و در سطح دانشگاه‌ها تضارب‌آرا وجود ندارد بعضی‌ها از روشنگری دانشجو واهمه دارند لذا فضا را به سوی سکون و سکوت برده‌اند اکنون جنیش دانشجویی بدنی نیمه جان دارد که برای جامعه مضر است.

وی گفت: به عنوان بسیج دانشجویی مطالبه می‌کنیم که تفکرات مخالف دانشجویی هم ظهور و بروز داشته باشند و حرف خود را بزنند.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: وقتی مطالبه‌گری و تضارب آرا وجود نداشته باشد جهاد تبیین مورد نظر مقام معظم رهبری نیز اتفاق نمی‌افتد.

وی گفت: انتظار داریم نگاه مسئله محور در استان وجود داشته باشد موضوعات و مشکلات استان به صورت اولویت‌دار در دستور کار مسئولان قرار گیرد و ما نیز نظامنامه‌ای برای این موضوع تهیه خواهیم کرد که هر دستگاه چه مشکلی دارد و معتقدیم که بدون کمک دانشگاه مسائل و مشکلات استان همچنان باقی خواهد بود.

پرهیزگاری تصریح کرد: امیدواریم ارتباط تنگاتنگی میان شما و دانشگاه وجود داشته باشد از دولت انقلابی آیت الله رئیسی انتظار داریم که صدای دانشجو را بشنود و انتظار حضور مستمر شما در دانشگاهها را خواهیم داشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: