« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۴۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۸
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سفر ریاست جمهوری به این استان اعتبار 500 میلیارد تومانیبه پروژه ارتباطی پاتاوه-دهدشت، اختصاص یافت.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از خبرگزاری تسنیم، جاجی زاده با اعلام این خبر اظهار داشت: با تزریق این اعتبار شاهد افتتاح رسمی این پروژه و زیر بار ترافیک رفتن آن پس از سال‌ها باشیم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: سال گذشته برای پروژه ارتباطی پاتاوه-دهدشت، 270 میلیارد تومان اعتبار تخصیص و هزینه شده است.

وی از پیشرفت 40 درصدی پروژه ارتباطی پاتاوه-دهدشت در دو سال گذشته خبر داد و اذعان داشت: شرایط خاص جغرافیایی و اعمال تحریم گسترده، گرانی مصالح روند پیشرفت پروژه را با کندی مواجه کرده‌ است.
وی یادآور شد: با بهره‌بردای از این پروژه کاهش زمانی 4 ساعته، کاهش بار ترافیکی در مسیرهای مواصلاتی استان وکاهش مسیر ارتباطی اصفهان به بندر امام به طول 270 کیلومتر محقق می‌شود.
مدینه صابری/خبرنگار افتخاری پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: