« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۳۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵
همزمان با هفته بسیج؛
همایش اقتدار بسیجیان لنده با حضور اقشار مختلف بسیج در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛صبح امروز همایش اقتدار بسیجیان لنده با حضور اقشار مختلف بسیج  و اعضای شورای اداری این شهرستان در مصلی بزرگ امام خمینی(ره)  برگزار شد.

سرهنگ روح الله ویسی فرمانده سپاه ناحیه لنده در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و بزرگداشت هفته بسیج گفت: برگزاری این برنامه باشکوه نشان از فهم، شعور و اقتدار جوانان بسیجی در عرصه های مختلف است که همواره در راه شهدا و آرمانهای امام راحل و مقام معظم رهبری ثابت قدم هستند.

حضرت زینب(س) نمونه واقعی یک بسیجی هست

در ادامه این مراسم دکتر شیرعلی خرامین از چهرهای علمی و سیاسی استان طی سخنانی ضمن تبریک هفته بسیج  گفت: ما اگر هفته بسیج را گرامی میداریم برای خودمون هستم برای حفظ ارزشها و ،امنیت و اسایش است که مدیون جانفشانی بسیجیان و شهدای گرانقدر میهن عزیزمان است.

سخنران همایش اقتدار بسیجیان شهرستان لنده اظهار داشت :زیباترین جمله در وصف بسیج را امام (ره)فرموده اند آنجا که گفته بود: بسیج شجره طیبه هست.

عضو هیات علمی دانشگاه یاسوج تصریح کرد:شَجَرِه طَیِّبِه درخت پاک و بابرکتی است که در آیات ۲۴ و ۲۵ سوره ابراهیم، کلمه طیبه به آن تشبیه شده است. برای شجره طیبه ویژگی‌هایی از جمله رشد و نمو، استواری، مثمر بودن و پاکیزه بودن برشمرده شده است. در تفاسیر و جوامع روایی و کتاب‌های عرفانی مصادیقی از جمله وجود حضرت حق، اهل بیت(ع)، معرفت، انسان کامل و برخی درختان برای تطبیق بر شجره طیبه ذکر شده است.

دانشیار دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: اصالت و ریشه بسیج ۱۴۰۰ سال سابقه دارد و  زیباترین رقصها در محفل بسیج هست توی بسیج حببیب ابن مطاهر ها ؛ علی اصغرها ؛ و عون و جعفر می بینیم.

دکتر خرامین با اشاره به رشادت و ایثارگری گروههای مقاومت در سرارسر جهان گفت:امروز اگر حزب الله لبنان با کمترین امکانات و علیرغم مشکلات داخلی در مقابل رژیم اشغالگر و سرتا پا مسلح اسرائیل می ایسته به برکت تفکر بسیجی هست.

و اگر بی کس ترین مردم دنیا در یمن مقابل شش کشور ابر قدرت دنیا می ایستد تا کار به جایی می رسد که عربستان سعودی برای نجات خود دست به دامان ایران میشود ریشه در تفکر بسیجی دارد.

اگر حشدالشعبی عراق با همه مشکلات پیرامون خود از امنیت مردم و در مبارزه با داعش موفق شد به برکت تفکر بسیجی هست.

وی با بیان اینکه بسیجی نه تسلیم می شود و نه تطمیع و حضرت زینب(س) نمونه واقعی یک بسیجی هست اظهار داشت:وقتی در کربلا  ۲۱ نفر از خانواده امیر المومنین (ع) به شهادت می رسه ،ابن زیاد رو به ایشان می کند و می گوید: دیدی خدا با  تو چه کرد که حضرت بلافاصله می فرمایند :مَا رَأَیْتُ إِلَّا جَمِیلًا  یعنی من به جز زیبایی چیزی ندیدم و آنچه مشاهده کردم همگی زیبا بود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین