« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۳۵۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۷
در نشست شورای اداری استان عنوان شد:
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه نیروهای که بدون آزمون و روال قانونی و خارج از ضابطه و با سفارش این و آن وارد دستگاه‌های دولتی و شهرداری‌ها شده‌اند، جذب آنها باطل است و سازمان بازرسی هم این را اعلام کرده که خلاف قانون است و باید اخراج شوند و بنده هم موافقت کرده‌ام.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج ؛ استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای اداری گفت: نیروهای غیرقانونی باید هر چه سریعتر از دستگاه‌های دولتی اخراج شوند؛ هم ما و هم سازمان بازرسی ورود می‌کنیم.


احمدزاده به اهمیت ترویج فرهنگ و روحیه بسیجی گریزی زد و گفت: بسیج متعلق به کل مردم ایران است و اگر در خیلی از جاها رشد کردیم، نتیجه کار و روحیه بسیجی است.

بسیج مربوط به یک قوم، خویشاوند و طایفه نیست و هر جا کاری انسانی لازم باشد، بسیج با توجه به رسالت و فرهنگش حاضر است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بسیج الگوی بی امان مبارزه با استکبار و استبداد است. فرهنگ و روحیه بسیجی بوده که داعش را به هلاکت رساند و سوریه به فرماندهی سردار قاسم سلیمانی و بسیجیان از شر امریکا و داعش نجات پیدا کرد.

وی افزود: بسیج مردمی است که دشمنان را به ستوه در آورده و به عنوان یک قدرت بی انتها در جهان شناخته شده است.

احمدزاده با بیان اینکه باید قدردان این شجره تنومند بود، اظهار داشت: باید پایگاه‌های بسیجی را در ادارات و دستگاه‌های دولتی تقویت کرد. یقیناً حضور گسترده بسیجیان در ادارات برای آن دستگاه دولتی مثمر ثمر خواهد بود و به نفع مدیر آن دستگاه است. لذا فرهنگ بسیجی باید در ادارات پیاده شود.

وی در ادامه به ویژگی‌های مدیریت خوب اشاره کرد و گفت: یک مدیر خوب، زمان شناس است. مدیران باید بدانند که فرصت خدمت کم است و وقت محدودی در اختیار دارند و باید از این وقت محدود بهترین استفاده شود. زمان شناسی باید در همه حالت‌ها در مدیران وجود داشته باشد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه دولت از نظر اقتصادی در شرایط خاصی قرار دارد، افزود: مدیران نباید به امید پول نقد باشند و از اوراق خزانه بهترین استفاده را ببرند.

وی با بیان اینکه ۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبارات پروژه‌های سفر ریاست جمهوری بوده است، گفت: موافقت نامه همه پروژه‌های سفر ریاست جمهوری منعقد شده و ابلاغ می‌شود و اعتبارات آنها هم مشخص شده است.

احمدزاده بیان کرد: سالانه ۲۸۰۰ میلیارد تومان به استان کهگیلویه و بویراحمد اعتبار می‌دهند و ۲۰ هزار میلیارد تومان هم اعتبارات سفر ریاست جمهوری است و قرار است که این اعتبارات در یک سال هزینه شوند. لذا خواهش می‌کنم که مدیران پای کار باشند و برای جذب اعتبارات سهل انگاری صورت نگیرد.

وی با اشاره به سفر خود به منطقه سیلاب و کلوار، افزود: وقتی به روستاها و مناطقی همانند سیلاب و کلوار سفر کردم، و وضعیت جاده‌های این روستاها را دیدم، به ریاست جمهوری نامه زدیم و ۲۰۰ میلیارد تومان در این خصوص اختصاص دادند که پول کمی نیست.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: اختلافات بین ادارات زیبنده نیست و بهتر است که ادارات با همدلی و تعامل کارها را پیش بگیرند.

احمدزاده در ادامه به مدیران تاکید کرد که شکایت دستگاه‌های دولتی تا وقتی که در استانداری کهگیلویه و بویراحمد مورد بررسی قرار نگیرد، ممنوع است.

وی گفت: مدیران بدون اجازه با معاونت مربوطه در استانداری کهگیلویه و بویراحمد از استان خارج نشوند و باید مناسبت خروج مدیران از استان کهگیلویه و بویراحمد مشخص باشد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به تغییر مدیران گریزی زد و گفت: نباید تغییر و جابجای مدیران باعث شود که مدیران فعلی کار را رها کنند و این از شأن مدیران به دور است. در اینجا بحث شخص نیست بلکه بحث مدیران است.

وی از مدیران خواست که این روزها به دنبال اعتبارات در مرکز (تهران) باشند و اگر لازم هم باشد، مدیران نیروهای را در تهران برای پیگیری و تعامل با وزارتخانه‌ها جهت جذب اعتبارات مشخص کنند. فصل اعتبارات و مدیران باید برای اینکه پروژه‌ها شتاب و رونق بگیرند، باید به جد دنبال جذب اعتبار باشند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه نیروهای که بدون آزمون و روال قانونی و خارج از ضابطه و با سفارش این و آن وارد دستگاه‌های دولتی و شهرداری‌ها شده‌اند، جذب آنها باطل است و سازمان بازرسی هم این را اعلام کرده که خلاف قانون است و باید اخراج شوند و بنده هم موافقت کرده‌ام.

احمدزاده تصریح کرد: مدیرانی که نیروی بدون ضابطه وارد دستگاه‌های دولتی کرده‌اند، عذرشان را بخواهید. در یک شهرداری ۳۵ پست اداری دارد، اما به سفارش این و آن ۸۵ نیرو گرفته است. من خواهش می‌کنم، از سازمان‌های بازرسی و فرمانداری‌ها به نیروهای مازاد شهرداری‌ها ورود کنند و جلوی آنها را بگیرید. نیروی مازاد می‌گیرند و بعد پول ندارند که برای حقوق آنها اختصاص داده شود.

این کارها باید متوقف شود. چرا باید مدیران نیروهای خلاف قانون بگیرند و بعد این نیروها تجمع کنند و برای مدیر و نظام مشکل ایجاد کنند. باید نیروهایی که غیرقانونی جذب شده است، خارج شود و جلوی پرداخت حقوق انها را بگیرید. هم ما ورود می‌کنیم و هم بازرسی.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین