« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۱۳۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۸
فرماندهی انتظامی شهرستان بهمئی خبر داد:
فرماندهی انتظامی شهرستان بهمئی از دستگیری عاملین تیراندازی به منازل شخصی در این شهرستان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛سرگرد فرزین جمشیدی اظهار داشت؛در پی وقوع چند فقره تیراندازی به سمت منازل شخصی در بهمئی غ شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.


وی افزود:ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی گسترده 4 نفر از عاملین را شناسایی،پس از هماهنگی با مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند.

جمشیدی با اشاره به این که از متهمان دستگیر شده دو قبضه سلاح ساچمه زنی به کار رفته در این تیراندازی به همراه یک عدد قطار سلاح و دو عدد فشنگ ساچمه ای کشف و ضبط شد خاطر نشان کرد:متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل  قانونی به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

فرماندهی انتظامی شهرستان بهمئی در پایان گفت:هر گونه اقدامی که آرامش شهروندان را مختل کند با برخورد جدی پلیس روبرو خواهد شد و انتظار ما نیز از مردم در جهت برخورد با این گونه موضوعات این است که خونسردی خود را حفظ کرده و از طریق مراجع قانونی اقدام کنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین