« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۱۳۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵
امام جمعه لنده در خطبه های نماز جمعه عنوان کرد:
نماز جمعه این هفته شهر لنده با حضور اقشار مختلف مردم و بارعایت پروتکل های بهداشتی به امامت حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛نماز جمعه این هفته شهر لنده با حضور اقشار مختلف مردم و بارعایت پروتکل های بهداشتی به امامت حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل برگزار شد.


حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل در خطبه های نماز جمعه لنده با تبریک زادروز بزرگمرد تاریخ بشریت رسول خوبی ها و مهربانی و فرزند بزرگوارش امام جعفر صادق (ع) گفت: با آمدن پیامبر گرامی اسلام عالم تولد دوباره ای پیدا کرد.

وی افزود:حال و روز امت اسلامی نشان می دهد که شخصیت والای حضرت محمد مصطفی(ص) آنطور که باید نشناختیم .

حجت الاسلام محمودی اصل در ادامه با اشاره به هفته وحدت گفت:اهمیت وحدت روز به روز بیشتر و بیشتر می شود و شیعه و سنی مشترکات فراوانی با هم دارند اما موارد اختلافی را باید با گفتگوی درست مطرح و حل کنیم.

امام جمعه شهر لنده تاکید کرد:بر خلاف رویه امام خمینی ره و مقام معظم رهبری مبنی بر تقریب مذاهب اما کسانی هستند که آب به آسیاب دشمن می ریزند و به تفرقه دامن می زنند مثل مکتب شیرازی که بر خلاف فتاوای مراجع عمل می کنند.

حجت الاسلام محمودی اصل تصریح کرد:امیدواریم دولت جدید با برنامه ریزی و نقشه راه درست و تقویت دیپلماسی هم تحریم ها را خنثی کنند و هم در حیطه معیشتی زندگی مردم را سر و سامان بدهند.

خطیب نماز جمعه لنده تاکید کرد: در سایه مدیریت درست و با تکیه بر لطف خداوند و استعداد مدیران و ثروت عظیم کشور می توان بخشی از مشکلات مردم‌را حل کرد.

امام‌جمعه شهر لنده خاطر نشان کرد:تداوم مقابله با فساد نیازمند عزم ملی و همگامی گروه های مختلف است و مجلس و دولت  نقش اول را در پیشگیری از جرائم و مفاسد را دارند.

حجت الاسلام محمودی اصل در پایان گفت:از الزامات مبارزه با فساد انتخاب مدیران جوان ،کاربلد و فساد ستیز است با توجه به تغییرات مدیریتی که در پیش داریم انتخاب این مدیران می تواند برای مردم امنیت خاطر ایجاد می کنند .



خبرنگار:بهروز عادل فر/ منبع:آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین