« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۰۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۷
رودکوف ورزشی ؛
در صورت عدم حمایت های مادی و معنوی ادامه دارتان از ادامه مسابقات با وجود نتایج درخشان انصراف خواهیم داد اما مردم قضاوت خواهند کرد.
پایگاه خبری آوای رودکوف-خیبر عزیزی سرمربی باشگاه پرسپولیس لنده طی یاداشت با انتقاد از مسولان و نماینده مردم بخاطر عدم همکاری با این تیم دسته اولی استان کهگیلویه و بویراحمد نوشت:


 بعنوان کسی که در زمین فوتبال هم بازیکن بودم و هم در قامت سرمربی تجاربی را کسب کرده ام و با دردها و دغدغه های فوتبالی ها عجین و همدردم و از بی تفاوتی های مسئولین شهرستانی ، استانی و نماینده گان حوزه شهرستان های چهارگانه کهگیلویه بزرگ در ادوار مختلف مجلس خصوصاً جناب آقای موحد خون دلها خورده ام و خورده ایم سخنانی را بدون واهمه بیان می کنم تا شاید پنبه از گوش ها بیرون آورده شود.

حضرات مسئولین والامقام اساساً در پشت صندلی ها روی چه چسبی نشسته اید؟ برای توسعه ورزش و کلمه ارزشمند جوان چه ارزشی قائل هستید؟ از یتیم خانه فوتبال لنده چه می فهمید؟

چرا وقتی تیم فوتبال پرسپولیس لنده با سخت ترین مشکلات مظلوم واقع می شود و علی رغم نداشتن منابع مالی برای اعزام تیم ،تهیه لباس ورزشکاران ، کمبود شدید امکانات و نیازمندی ها به نمایندگی از شهرستان در مسابقات لیگ یک استان با نتایج بسیار درخشان در صدر قرار می گیرد شادی و نشاط را به پیکره یک شهر وارد می سازد شماها نه در این شادی شریک می شوید و نه برای تداوم آن حرکتی انجام می دهید؟ چرا برای مکاتبات فوتبالی ، اراده فوتبالیست های لنده و دغدغه جوانان پرسپولیس و  مردم یک شهر که عشق به فوتبال زندگی شان را سرشار از امید و خودباوری کرده امید ، اعتبار و یا مشارکتی تزریق نمی کنید؟ روی خود را با چه صابونی باید شست الحق که سبک ضعیف و کوته بینی مدیریت ها تان از کرونا ویروسی تر و کشنده تر است.

آقای موحد شما نماینده کدام مردم هستید؟ چرا موقع انتخابات وعده های تان کوه سیاه و سفید را می لرزاند و از جوانان و ورزشکاران لنده ای با یک سری شعارهای.... برای خود نردبان می سازید؟ چرا نمک همیاری جوانان را نوش جان می کنید و نمکدان می شکنید؟ اکنون که فوتبال لنده و جوانانش به کمک و رایزنی جنابعالی نیاز دارند شما کجای کارید؟ آیا تیم های شهرستان های همجوار موحدی ترند چرا این تبعیضات را تمام نمی کنید؟ما چوب سوخت نیستیم شک نکنید جواب بی مهری های شما نسبت به حوزه ورزش و جوانان لنده خصوصاً فوتبال خواهیم داد.

در پایان تا به الان خویشتن داری کردیم و حریم ها و احترامات را نگه داشته ایم ، صبورانه انتظار کشیدیم و با کامی تلخ قامت خم نکردیم و متعصبانه توپ زده ایم اما در صورت عدم حمایت های مادی و معنوی به موقع و عملی تان در این هفته از مسابقات انصراف تیم را از ادامه مسابقات اعلام می کنیم تا مردم در مورد قصور شماها قضاوت کنند و مطمئناً خیلی ها به زیر کشیده خواهند شد.

اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان آوای رودکوف است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. بینندگان آوای رودکوف می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین