« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۰۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۶
آوای رودکوف؛
مدیر کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد در سفر یکروزه خود به شهرستان لنده از پروژه های عمرانی در حال اجرای حوزه راه این شهرستان با حضور رییس اداره راه و حمل و نقل جاده ای شهرستان لنده بازدید کرد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف؛مدیرکل راه و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد در سفر یکروزه خود به شهرستان لنده از پروژه های عمرانی در حال اجرای حوزه راه  این شهرستان با حضور  رییس اداره راه و حمل و نقل جاده ای شهرستان لنده بازدید کرد.


 مهندس نصیری  در  بازدید از پروژه پل تراب و جاده روستاهای چلی ؛لارب و برمل ،ضمن بررسی روند پیشرفت پروژه ها و حل مشکلات اجرایی ، تسریع در تکمیل پروژ ه های در دست ساخت را خواستار شد.


مهندس احمدی رئیس اداره راه و حمل و نقل جاده ای شهرستان لنده نیز در حاشیه این بازدید با بیان اینکه مدیر کل راه استان توصیه های لازم در جهت بهبود کیفیت و تسریع در پروژه های مذکور را داده اظهار داشت: نظر به اهتمام مدیر کل محترم راه استان  در پیشبرد برنامه های اجرایی این شهرستان به ویژه در اولویت بخشی به مسائل مربوط به جاده های روستایی که همواره یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) بوده است شایسته می دانم تا از مساعی و تلاش های همه جانبه ایشان و مجموعه بنیاد علوی تشکر و قدردانی نمایم.



نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
بیغش سرآسیابی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
0
0
به اطلاع مسئولان شهرستان برسانید که،بزودی بازدیدی سرزده از پروژه ملی جاده لنده به تشان،خواهم داشت!!

باتوجه به تجارب ارزنده ای که دارم،مو را از ماست می کشم.

برای پاسخگویی مستند و منطقی آماده باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: