« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۰۸۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲
آوای رودکوف؛
مدیرکل دفتر نظارت بر بهره برداری آب و کارشناسان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با حضور در کهگیلویه و بویراحمد از تأسیسات آبرسانی و شهرها و روستاهای دارای تنش آبی در مناطق گرمسیری استان بازدید کردند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج به نقل از روابط عمومی شرکت آبفا استان، مدیرکل دفتر نظارت بر بهره‌برداری آب شرکت مهندسی آبفای کشور به همراه دکتر خان احمدی  و مهندس اکبریان از کارشناسان آن مجموعه، مرادیان معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفا و فخری زاده معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای استان از ایستگاه پمپاژ آب سعادت آباد شهر دوگنبدان، تصفیه خانه آب سد کوثر، پروژه های آبرسانی از سد کوثر به شهرستان های بهمئی و  دهدشت غربی و مخازن ذخیره آب شرب تعدادی از شهرها بازدید کردند.


این بازدید با هدف شناسایی چالش ها و موانع پیش روی پروژه های آبرسانی استان صورت گرفته است.

طباطبایی در خصوص اهداف این سفر گفت: از مهمترین رسالت های شرکت های آبفا، آب شرب پایدار برای شهرها و روستاهاست که به فعلیت رسیدن این رسالت با نظارت، پیگیری و راهبری شرکت مهندسی آبفا کشور میسر می گردد.

مدیرکل دفتر نظارت بر بهره برداری آب شرکت مهندسی آبفا کشور گفت: شناسایی چالش ها و رفع موانع جهت تکمیل پروژه های آبی استان از اهداف مهم این سفر است.



مدیرکل دفتر نظارت بر بهره‌ برداری آب شرکت مهندسی آبفا کشور تصریح کرد: بنا داریم در استان بررسی های لازم را انجام و موانعی که سد راه تکمیل و سرعت دادن به پروژه های آبی به ویژه در مناطق کمتر توسعه یافته هستند را شناسایی و با حضور مسئولین استانی و انجام برنامه ریزی های لازم در راستای بکارگیری ظرفیت های موجود جهت مرتفع نمودن مشکلات تلاش کنیم.

وی گفت: اقدامات خوبی برای آبرسانی در استان انجام شده، اما می بایست تلاش گردد تا جمعیت بهره مند از آب شرب پایدار بویژه در حوزه کم برخوردار و بالاخص در حوزه گرمسیری و روستایی به رقمی قابل قبول در مقایسه با آمارهای کشوری دست یابیم.

اسفندیار برخه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ضمن تشکر از همکاری مسئولین امر در شرکت مهندسی آبفا کشور و مسئولین استان و تقدیر از همکاری شرکت آب منطقه ای اظهار داشت: باید به سمت بهبود خدمات حرکت کرد، اقدامات انجام شده خوب است اما با ایده آلی که مردم انتظار دارند فاصله داریم.


 برخه گفت: یکی از اهداف این بازدید ها و جلسات رفع موانع و برنامه ریزی و حرکت جهت دست یابی به ایده آل هاست و امیدواریم شاهد برنامه ریزی و تصمیم گیری های خوبی برای سرعت دادن به توسعه خدمات آبرسانی در این استان باشیم.

فرهادی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان نیز اهتمام جدی شرکت آب منطقه ای استان با کمک مسئولین استانی و همچنین توجه شرکت مدیریت منابع آب کشور پیرامون پیشرفت و بهره‌برداری از پروژه های آبرسانی در دست اجرا بویژه آبرسانی به دهدشت غربی را از اولویت های شرکت آب منطقه ای برشمردند و اظهار امیدواری نمودند که با تأمین و تخصیص بموقع منابع مالی، سرعت انجام پروژه ها بیش از پیش گردد.


 در جلسه مورد نظر که با حضور مسئولین آبی کشوری و برخه مدیر عامل شرکت آبفا استان، فرهادی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای و تعدادی از معاونین و مدیران ستادی آبفا و آب منطقه ای تشکیل گردید مدیران عامل شرکت های آبفا و آب منطقه ای بر تلاش و همکاری بیش از پیش در راستای استفاده از منابع آب شرب در استان اهتمام جدی داشتند و ارزیابی طرح های اضطراری میان مدت و بلند مدت آبی استان، افزایش ظرفیت تأمین آب ایستگاه پمپاژ شهر لیکک، آبرسانی به چهار شهر کهگیلویه، اصلاح شبکه و پروژه تصفیه خانه اضطراری آب شرب شهر یاسوج، تأمین آب پاتاوه و آبرسانی به شهرهای باشت، مادوان و دیشموک و همچنین پروژه رینگ مخازن ذخیره آب شهر دهدشت از محورهای اساسی برنامه نشست بود و بر استمرار جلسات مشترک شرکت آبفا و شرکت آب منطقه ای استان و همکاری بیش از پیش مسئولین امر در شرکت مدیریت منابع آب کشور و شرکت مهندسی آبفا کشور در راستای تسریع در امور نیز تأکید گردید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: