« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۹۵۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷
آوای رودکوف گزارش می دهد؛
همزمان با فرا رسیدن اربعین شهادت امام حسین (ع) و یاران وفادارش عزاداری و دسته روي اربعين حسيني روز دوشنبه با حضور گسترده عزاداران و محبان ابا عبدالله الحسین (ع) و با سخنرانی حجت الاسلام موحد در لنده بر پا شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛ همزمان با فرا رسیدن اربعین شهادت امام حسین (ع) و یاران وفادارش عزاداری و دسته روي اربعين حسيني روز دوشنبه با حضور گسترده عزاداران و محبان ابا عبدالله الحسین (ع) و  با سخنرانی حجت الاسلام موحد در  لنده بر پا شد.

در این مراسم مداحان با نوحه سرایی و عزاداران به سینه زنی پرداختند و در سوگ امان سوم شیعیان به عزاداری پرداختند.

حجت الاسلام سید محمد موحد در جمع عزاداران اربعین حسینی گفت:توفیقی حاصل شد تا در محضر شما باشیم و همه ما عرض سلامی به  امام حسین (ع) داشته باشیم.

وی افزود:امروز در جای جای کشورهای دنیا یک فضای استثنایی وجود دارد خیلی ها در تلاش بودند که خود را به کربلا برسانند در جایی که رحمت خدا متبلور است و کاملا نورافشانی می کند.

حجت الاسلام موحد در ادامه گفت:در حادثه کربلا دشمن فکر می کرد یاد امام حسین (ع)  و موانع ظلم و فساد از بین می رود اما بعد از شهادت ایشان یک حرکت مقدس و یک الگوی شرف و انسانیت در تاریخ بشریت در مبارزه با ظلم و حاکمیت فساد خودنمایی کرد.

سخنران مراسم اربعین حسینی در لنده گفت:در مجلسی که یزید برای عزت خود و ذلت اهل بیت تشکیل داده بود امام سجاد (ع )با سخنان خود عرت اهل بیت و ذلت یزید را نشان داد.

نماینده مردم شهرستانهای چهارگانه در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت:وقایع قبل از انقلاب و بعد از انقلاب و در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم و آرمان‌های انقلاب اسلامی ریشه در حوادث کربلا دارد.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: